Ovih 5 stvari kupci sada drastično manje kupuju: Kompanije kažu da ta pojava baš i nije logična
Statistika rađena na osnovu prodaje određenih proizvoda za higijenu, pokazuje da ljudi sada ređe peru kosu i koriste dezodorans, samo zato što su kod kuće
Jasno je da se potrošački mentalitet menja usled korona krize, i kako je najavljeno - tek će se menjati u budućnosti. Od panične kupovine toalet papira, sapuna i sredstava za dezinfekciju, došli smo do toga da ljudi sada znatno manje kupuju šampone i dezodoranse, samo zato što ne idu nigde.
Kako izveštava jedna globalna kompanija koja posluje u ovom domenu, određene proizvode za ličnu nega je pogodila pandemija, odnosno karantinske mere, pa se tako nega, produkti za kosu i dezodoransi prodaju za 25 odsto slabije nego pre pandemije.
Kupci kažu da im to sada ne treba jer ne idu na posao ili u školu, ali se postavlja pitanja: Zar ne treba biti uredan i u svoja četiri zida? Manje se prodaju i karmini, ali je to kompanijama logičnije, s obzirom na to da je reč o komadu šminke, koja je sekundarna u domenu brige o sebi.
CEO britanskog giganta, Alen Džoup, kaže da beleže pad prodaje i kada je reč o brijačima. Dodaje da je razlog tome činjenica da se ljudi "sada manje briju, jer ne idu nigde". Prodaja svih ovih proizvoda je počela da opada još od januara, a do marta je samo rasla.
I druge kompanije "osećaju" posledice karantina na poslovanje, odnosno prodaju. Jedan američki gigant primećuje da sada mnogo manje "idu" luksuzna nega za lice i brijači, ali da zato ljudi čiste svoje domove punom parom, budući da kod sredstava za dezinfekciju i dalje beleže rast.
Dok se pomenuti proizvodi za higijenu još uvek nekako "drže", ruževima se loše piše, budući da je prodaja opala za više 61 odsto početkom aprila, u odnosu na isti period 2019. godine. Slično je i sa kremama za zaštitu od sunca, iako dermatolozi upozoravaju da ih treba nositi i kod kuće, jer zraci probijaju staklo. Pad u prodaji beleže i kreme za negu stopala.
Dakle, razne vrste krema, dezodoransi, šamponi, brijači i karmini su trenutno u lošem položaju. Zanimljivo je da su mašinice za šišanje i farbe za kosu "skočile", od momenta kada su saloni prestali s radom.
Video: Beograđani ispunili ulice, najviše zbog dugih redova ispred marketa
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
nena
za karmin mi je logicno,za ovo drugo ne jedino ako se kupaju 1 nedeljno pa im sve duze traje.
Podelite komentar
Veca
Ne koristis karmin ne vidi se ispod maske. A ako ga ipak stavis obrise ga maska 😶
Podelite komentar