• 0
 ≫ 

Šta se najviše kupovalo tokom krize? Neko je sređivao stan, a neko učio da kuva

 ≫ 

Od nameštaja do velikih TV ekrana i bazena za dvorište... Kupci širom sveta su donosili razne odluke u karantinu

  • 0
Može li rad na daljinu da postane opšte prihvaćen?

Foto: Shutterstock

Kupovina tokom pandemije, pa čak i ona impulsivna, verovatno može biti "opravdana" mnogo više nego neke druge. Ljudi su nalazili način da spoje lepo i korisno, kada je budućnost već neizvesna.

Psihijatar iz SAD, Elias Aboujaoude, kaže da u vremenima krize kupujemo i šta nam treba i šta nam ne treba, jer je to sve što imamo u datom trenutku - ostalo je nedefinisano.

Prema rezultatima brojnih anketa, kupci širom sveta su koristili vreme u karantinu da srede stan, promene način života, obnove neke komade nameštaja, ali i da usavrše svoje veštine u kuhinji. Onda kada je bilo moguće napustiti kuću - ljudi su masovno kupovali bicikle, željni prirode.

Zabeleženo je i da su ljudi kupovali velike TV ekrane, posebno u Americi, gde svaka kuća ima garažu za kola. Onda su te garaže "pretvarali u bioskope", kako bi se malo zabavili usred panike i stresa. Ko ima dvorište, letos je kupovao bazene za decu, kao i opremu za roštiljanje.

To su sve stvari koje su mnogima dugo bile u "drugom planu". Ove godine, međutim, kada se manje putovalo i odlazilo na more, konačno je došao red na te sporedne stvari. Osim toga, ljudi su dosta novca davali za laptopove, bilo da su studenti ili zaposleni koji su radili onlajn, ili rade još uvek.

Takođe, kupovali su se komadi nameštaja, zatim pribor i posuđe za kuvanje. U većem delu sveta restorani dugo nisu radili, a i sada ljudi s oprezom idu u njih, tako da su imali dovoljno vremena i volje da sami spremaju hranu kod kuće. Osim toga, dobro su se prodavali manji instrumenti, igračke i društvene igre.

Ljudi su tražili način da se zabave, a kompanija "Lego" navodi da su im se posebno dobro prodavali veliki setovi, sa sitnim kockicama, jer su porodice želele zajedno da ih slažu.

Kako su dobar deo dana bili vezani za kuću, ljudi su kupovali opremu za čišćenje (džogere, usisivače), zatim aparate za pravljenje kafe i tome slično.

Video: Ova mama je pravi genije: Pronašla je način da ide u nabavku sa troje male dece

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>