• 0
 ≫ 

Nostalgični udar na džep: Prodaju igračke za bebe u stilu devedesetih-kasetofon, tranzistor, konzole

 ≫ 

Roditelji milenijalci su savršene mete za ovu neo-nostalgiju

  • 0
Fiser prajs kasetofotn

Printskrin: YOutube/ Lucky Penny Shop

Poznati svetski proizvođač igračaka "Fisher-Price" upravo je predstavio liniju retro igračaka koje liče na dečje verzije muzičkih linija, kasetofona i ručnih konzola za igranje igrica kakve su bile popularne devedesetih godina prošlog veka.

Kažu da su igračke dizajnirane za bebe i decu do tri, četiri godine, a da im su inspiraciju našli u elementima pop kulture devedesetih, pa su je spojili sa trenutnom pop kulturom koja se delom zasniva i na nostalgiji.

Milenijalci, koji su odrastali tokom tih godina, imaju izražen osećaj nostalgije i marketinški stručnjaci to dobro znaju.

Konzole za igranje imaju čak i dugmiće koji svetle kada se pritisnu i koji u potpunosti imitiraju tadašnje konzole.

Ovaj proizvođač igračaka nije jedini koji udara na nostalgiju. u novembru je KFC vratio starinske kutije za piletinu, a u januaru je Burger king vratio logo star 20 godina. 

Roditelji milenijalci su savršene mete za ovu neo-nostalgiju. Mnogi od njih šeruju omiljene stvari iz 80-ih i 90-ih.

Ove igračke funkcionišu na isti način, jer daju roditeljima mogućnost da decu upoznaju sa legendarnim komadima tehnologije uz koje su odrastali, a koje današnja deca nikada ne bi imala prilluku da vide u originalu.

Video: Oborio Ginisov rekord: Ovaj prsten na sebi ima preko 12 000 dijamanata a teži čak 165 grama

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>