Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Tanja
Prevarih se jednom i kupih jaja na akciji... Od 10, četiri je bilo pokvareno. Ljuudi, ne mogu vam opisati taj smrad! NIKAD VIŠE! Jeftinije je sa punom cenom...
Milica
Sa minimalcem i svakim radnim danom osim nedelje,jedva stignem da skuvam nesto sto sam kupila na akciji a restoran mogu samo da sanjam.Poslednji put sam u restoranu bila u avgustu kada sam imala slobodan vikend i stigla malo da prosetam.To vazi za veci deo srba.Neznam o cemu uopste pisete.
Mikic
Koliko ljudi ruča svaki dan u restoranu u Srbiji? Možda 1%. Koliko ljudi kupuje isključivo proizvode na akcijama i kad imaju popust za penzionere? Skoro 99%. Svi sem ovih 1% koji ručaju svaki dan u restoranu. Ovaj tekst je što neko već reče možda primenjiv na SAD ali što se tiče Srbije daleko smo mi od ovoga. Što se tiče garderobe,počela su i deca da se oblače po sekendhendovima. Onda vidite gde smo i kako stojimo.