Kupite jeftino, prodate skupo: 10 automobila koji vremenom dobijaju na vrednosti
U osamdesetim godinama Volvo 740 Turbo je bio dokaz da "tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924"
Svakome je cilj da kupi nekretninu, auto ili bilo šta drugo što kasnije može "dobro da proda". Drugim rečima, birajte one predmete koji imaju i simboličnu vrednost, dobrog su brenda, kvaliteta.
Stručnjaci sa sajta carVertical analizirali su tržište automobila koristeći i svoju bazu podataka, i došli do sledećih zaključaka. Ovo je 10 automobila koje nikako ne bi trebalo da prodajete, jer će im vrednost samo još više rasti kroz godine.
1. Alfa Romeo GTV (1993. – 2004.)
Stručnjaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su uvek voleli odvažna i neobična rešenja, potvrdili su svoj pristup dizajnu s automobilom Alfa Romeo GTV. Kao i većina kupea iz tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom od četiri ili šest cilindara. Iako je njihov model sa 4 cilindra bio poznat po svojoj agilnosti, najvrednija verzija GTV-a bila je opremljena veličanstvenom 6-cilindarskom jedinicom Busso.
2. Audi V8 (1988. – 1993.)
Audi A8 prepoznat je u široj javnosti kao tehnički i inženjerski vrhunac brenda. Međutim, čak i pre nego što se pojavila Audi A8 limuzina, Audi V8 je nakratko bio najprepoznatljiviji proizvod kompanije, piše Poslovni.hr.
Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je činio razliku u odnosu na ostale automobile u to vreme. Neki od moćnijih modela takođe su imali ručni menjač sa šest brzina.
3. BMW 540i (1992. – 1996.)
Decenijama je serija 5 bila na čelu klase luksuznih limuzina. Ali, generacija E34 uspeva da zauzme centralni položaj između znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava "krizu srednjih godina".
4. Jaguar XK8 (1996. – 2006.)
Jaguar XK8, koji je debitovao u devedesetima, proizveden je kao kupe ili kabriolet. Nudio je različite snage motora i udobnost, kako bi zadovoljio većinu vlasnika XK-a. Ovo je bio jedan od prvih modernih Jaguara, koji su podigli nivo u smislu kvaliteta, tehnologije i ostalih vrednosti.
5. Land Rover Defender (Serija I, Serija II)
Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, praktična kupovina za farmere. Njegov osnovni dizajn i sposobnost prevladavanja svih mogućih prepreka omogućili su Land Rover Defender-u da dobije status "vrlo sposobnog terenskog SUV-a".
6. Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.)
Mercedes-Benz je tokom svoje relativno duge proizvodnje na tržište stavio više od dva miliona automobila W124. Neki su završili na otpadu, a drugi još "pokazuju znake života". Pažljivo održavani modeli vrede čitavo bogatstvo. Naravno, najvredniji W124 označeni su kao 500E ili E500 (zavisno od godine proizvodnje).
7. Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.)
"Ahilova peta" Volva uvek je bio Saab. Kod ovog modela prioritet je sigurnost putnika, dok istovremeno pruža šarm i snagu zahvaljujući izuzetnim turbopunjačima. Saab 9000 CS Aero je više od limuzine srednje veličine. Predstavljen je na kraju procesa proizvodnje i smatrao se vrhuncem Saab serije 9000 u svojoj poslednjoj godini proizvodnje. Bio je kao "tačka na i" koja je u ovom slučaju označila kraj jedne priče.
8. Toyota Land Cruiser (J80, J100)
Toyota je uvek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svetu. Iako dele isto ime, dva modela imaju više tehničkih i tehnoloških razlika nego što mislite. J80 je uspeo da iskombinuje jednostavnost i svakodnevnu praktičnost. T100 bio je znatno luksuzniji, dizajniran za duža putovanja, ali s istim talentom za izvlačenje iz blata.
9. Volkswagen Corrado VR6 (1991. – 1995.)
Volkswagen je u poslednjih nekoliko decenija ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvek vrednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti izuzetak. Neobičan izgled, izuzetan motor i odlična uravnotežena suspenzija - nateraće vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetim.
10. Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.)
U osamdesetim godinama Volvo 740 Turbo je bio dokaz da "tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924". Fleksibilnost Volva 740 Turbo i njegova sposobnost kombinovanja praktičnosti s neverovatnim performansama - čine ga izvanrednim primerkom automobila čija vrednost raste. Predviđa se nastavak tog trenda, posebno u godinama koje dolaze.
Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
marko
A bilo vam je tesko da stavite slike automobila , amaterski napisan tekst.
Podelite komentar
Aleksandar
Pa ja cu se obogatiti uz Vase savete, izgradicu halu za 15000e na njivi I Izdati je za 2000e/mes,drugu njivu moram da raskrcim da povadim paulovniju, aroniju I godzi bobice I tu cu na njivi mini skladista da napravim, sada gledam gde te aute da skladistim, pitacu kuma... A da, puzeve vise nemam pojeli su ih nojevi
Podelite komentar
CH
Reno 4,Fiat 600,Citroen DS,(ajkula) . . .
Podelite komentar