Kupite jeftino, prodate skupo: 10 automobila koji vremenom dobijaju na vrednosti

 ≫ 
  • 3
Alfa Romeo Giulia GME 280 Foto: Zoran Živkov

Svakome je cilj da kupi nekretninu, auto ili bilo šta drugo što kasnije može "dobro da proda". Drugim rečima, birajte one predmete koji imaju i simboličnu vrednost, dobrog su brenda, kvaliteta.

Stručnjaci sa sajta carVertical analizirali su tržište automobila koristeći i svoju bazu podataka, i došli do sledećih zaključaka. Ovo je 10 automobila koje nikako ne bi trebalo da prodajete, jer će im vrednost samo još više rasti kroz godine.

1. Alfa Romeo GTV (1993. – 2004.)

Stručnjaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su uvek voleli odvažna i neobična rešenja, potvrdili su svoj pristup dizajnu s automobilom Alfa Romeo GTV. Kao i većina kupea iz tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom od četiri ili šest cilindara. Iako je njihov model sa 4 cilindra bio poznat po svojoj agilnosti, najvrednija verzija GTV-a bila je opremljena veličanstvenom 6-cilindarskom jedinicom Busso.

2. Audi V8 (1988. – 1993.)

Audi A8 prepoznat je u široj javnosti kao tehnički i inženjerski vrhunac brenda. Međutim, čak i pre nego što se pojavila Audi A8 limuzina, Audi V8 je nakratko bio najprepoznatljiviji proizvod kompanije, piše Poslovni.hr.

Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je činio razliku u odnosu na ostale automobile u to vreme. Neki od moćnijih modela takođe su imali ručni menjač sa šest brzina.

3. BMW 540i (1992. – 1996.)

Decenijama je serija 5 bila na čelu klase luksuznih limuzina. Ali, generacija E34 uspeva da zauzme centralni položaj između znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava "krizu srednjih godina".

BMW M240i Coupe, BMW Serija 2, kupe Foto: BMW

4. Jaguar XK8 (1996. – 2006.)

Jaguar XK8, koji je debitovao u devedesetima, proizveden je kao kupe ili kabriolet. Nudio je različite snage motora i udobnost, kako bi zadovoljio većinu vlasnika XK-a. Ovo je bio jedan od prvih modernih Jaguara, koji su podigli nivo u smislu kvaliteta, tehnologije i ostalih vrednosti.

5. Land Rover Defender (Serija I, Serija II)

Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, praktična kupovina za farmere. Njegov osnovni dizajn i sposobnost prevladavanja svih mogućih prepreka omogućili su Land Rover Defender-u da dobije status "vrlo sposobnog terenskog SUV-a".

6. Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.)

Mercedes-Benz je tokom svoje relativno duge proizvodnje na tržište stavio više od dva miliona automobila W124. Neki su završili na otpadu, a drugi još "pokazuju znake života". Pažljivo održavani modeli vrede čitavo bogatstvo. Naravno, najvredniji W124 označeni su kao 500E ili E500 (zavisno od godine proizvodnje).

7. Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.)

"Ahilova peta" Volva uvek je bio Saab. Kod ovog modela prioritet je sigurnost putnika, dok istovremeno pruža šarm i snagu zahvaljujući izuzetnim turbopunjačima. Saab 9000 CS Aero je više od limuzine srednje veličine. Predstavljen je na kraju procesa proizvodnje i smatrao se vrhuncem Saab serije 9000 u svojoj poslednjoj godini proizvodnje. Bio je kao "tačka na i" koja je u ovom slučaju označila kraj jedne priče.

Toyota Land Cruiser 300 Foto: Toyota

8. Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota je uvek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svetu. Iako dele isto ime, dva modela imaju više tehničkih i tehnoloških razlika nego što mislite. J80 je uspeo da iskombinuje jednostavnost i svakodnevnu praktičnost. T100 bio je znatno luksuzniji, dizajniran za duža putovanja, ali s istim talentom za izvlačenje iz blata.

9. Volkswagen Corrado VR6 (1991. – 1995.)

Volkswagen je u poslednjih nekoliko decenija ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvek vrednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti izuzetak. Neobičan izgled, izuzetan motor i odlična uravnotežena suspenzija - nateraće vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetim.

10. Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.)

U osamdesetim godinama Volvo 740 Turbo je bio dokaz da "tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz kao Porsche 924". Fleksibilnost Volva 740 Turbo i njegova sposobnost kombinovanja praktičnosti s neverovatnim performansama - čine ga izvanrednim primerkom automobila čija vrednost raste. Predviđa se nastavak tog trenda, posebno u godinama koje dolaze.

Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • marko

    26. avgust 2021 | 13:28

    A bilo vam je tesko da stavite slike automobila , amaterski napisan tekst.

  • Aleksandar

    26. avgust 2021 | 13:31

    Pa ja cu se obogatiti uz Vase savete, izgradicu halu za 15000e na njivi I Izdati je za 2000e/mes,drugu njivu moram da raskrcim da povadim paulovniju, aroniju I godzi bobice I tu cu na njivi mini skladista da napravim, sada gledam gde te aute da skladistim, pitacu kuma... A da, puzeve vise nemam pojeli su ih nojevi

  • CH

    26. avgust 2021 | 14:00

    Reno 4,Fiat 600,Citroen DS,(ajkula) . . .

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>