Skoro 35% naših građana šopinguje manje nego pre: Cene im visoke, a ponuda osrednja
Inflatorni pritisci, podupreti raznoraznim faktorima, pogurali su cene napred - u gotovo svakom segmentu, pa tako i u modnom, a opšte je poznato koliko novca generiše ta industrija.
Ipak, čini se da kupci u Americi nisu obeshrabreni zbog rastućih cena. Najnoviji podaci govore da nastavljaju da šopinguju, i da sada čak plaćaju više za svoju omiljenu odeću.
S druge strane, mnoge modne radnje su preplavljene zalihama robe koja mora da se proda. To je i jedini razlog zašto će H&M, koji je izvestio da napušta rusko tržište, opet privremeno otvoriti svoje prodavnice. Kako kažu, žele da se reše "viška".
Šta kažu kupci u Srbiji?
U anketi smo vas pitali da li sada, u jeku svetske krize, kupujete češće nego pre, a ovo su vaši odgovori. Svakako, reč je o vrsti robe koja nije esencijalna.
Utisak je da većina ne kupuje istim intenzitetom kao ranije, jer su "cene visoke, a ponuda osrednja". Najviše čitalaca se opredelilo za taj odgovor.
Oko 30% naših građana kupuje isto kao i ranije, dok manje od 25 procenata šopinguje slabije, uprkos dobroj ponudi, zbog poskupljenja.
Inače, kako smo nedavno pisali, cene proizvoda i usluga lične potrošnje u junu 2022, u odnosu na maj iste godine, u proseku su povećane za 1,6 odsto.
Video: Rat u Ukrajini uticao na inflaciju
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.