Šta kaže naša anketa? Srbi manje troše na grickalice: Jedu jednom do dvaput dnevno - ali konkretno
Pitali smo vas kako se vi hranite u toku dana, da li "preskačete" klasične obroke ili ostajete verni konkretnom obedovanju?
Kako smo pisali nedavno, neto prodaja kompanija kao što suDoritos, Cheetos, Ruffles, PopCorners, Smartfood i SunChips, duplirana je u drugom kvartalu 2022, jer Amerikanci ne mogu da odole grickalicama.
Njihove navike su se umnogome promenile otkako je nastupila pandemija, piše CNN, dodajući da konzumenti sada primat daju grickalicama u odnosu na "tradicionalne" obroke.
Doduše, opšte je poznato da je Amerikancima jedna od omiljenih zabava upravo grickanje nezdrave hrane ispred televizora, i to više nije stereotip več činjenica: ne samo da dolazi apel iz zdravstvenih ustanova, već se na tu temu rade i mnoga, zanimljiva istraživanja.
Recimo, prema pisanju sajta prnewswire.com, ova nacija je "opsednuta TV-om i grickanjem". Anketa sprovedena pre izvesnog vremena pokazuje da čak 96% Amerikanaca nešto gricka dok gleda televiziju.
Kakve su navike kod Srba?
U anketi smo vas pitali kako se vi hranite u toku dana, da li "preskačete" klasične obroke kao dobar deo Amerikanaca ili ostajete verni konkretnom obedovanju. Doduše, iako je primetno da manji broj naših građana "živi" na grickalicama, zdravim ili nezdravim, anketa je takođe pokazala da skoro 53% nema redovne obroke (3x dnevno).
Umesto toga, naši građani radije jednu jednom do dvaput u toku dana, ali obilnije, konkretno.
Razlozi za to mogu biti razni, a neki od najčešćih - prema iskustvima ljudi koje poznajemo - tiču se manjka vremena, odnosno velikog broja obaveza u toku dana. Bilo zbog posla ili iz privatnih razloga, većini ljudi u Srbiji danas nije jednostavno da se organizuje kako bi želeli.
Video: Zašto kilogram boranije košta čak i do 300 dinara?
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.