Da li dostavljači imaju prednost na kasi? "Po kojoj logici, i mi ostali žurimo na posao"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Orbis
Po toj logici da pojedinačni kupac obavi možda 10 kupovina mesečno, a kompanije za koje dostavljači rade i po 500 kupovina dnevno.
BGD
Vozim i auto i motor i naravno sam i pesak,najgori su vozaci automobila jer dve trecine svoje voznje provedu buljeci u telefon!
BlueBoy
Koliko sam ja shvatio, dostavljači imaju svoju kasu, koja, kad njih nema, uslužuje i obične građane. Kada dostavljač dođe, naravno da će na toj kasi da ima prednost, ali to je onda greška tog marketa, što ta kasa nije prazna i samo za njih, pa ne bi dolazilo do zabune. Nego, zbog gužve, puste i tu kasu za rad sa građanima i eto problema... I naravno, ko će se buniti, sugrađanka 50 godina... A ona pa žuri baš.