• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Umesto fensi večere - nameštaj: Možda nekome nije logično, ali ovako oni režu troškove

Vreme čitanja: oko 1 min.

Troškovi života u Britaniji su i dalje visoki, što vrši dodatni pritisak na domaćinstva

  • 0
nameštaj Foto: Shutterstock

Prodaja kućnih aksesoara i nameštaja naglo je porasla u martu, u Velikoj Britaniji, ali samo iz jednog razloga: ljudi su manje jeli napolju, kako bi uštedeli novac, pa su se više zabavljali kod kuće.

Britanski maloprodajni konzorcijum (BRC) saopštio je da je to pomoglo da se ukupna maloprodaja poveća za 5,1% prošlog meseca, u poređenju sa godinom ranije.

Troškovi života u Britaniji su i dalje visoki, što vrši dodatni pritisak na domaćinstva.

Inflacija - stopa po kojoj cene rastu - porasla je za 10,4% u godini do februara. Prema BRC-u, Dan majki je "podstakao" rasprodaje u martu, a ljudi su masovno kupovali nakit, cveće i parfeme.

Ali, varljivi mart, kakav nije viđen u više od 40 godina, zaustavio je potražnju za modnim komadima, kao i za predmetima za baštovanstvo ili "uradi sam".

S druge strane, zabeležen je najveći rast prodaje u bilo kojoj kategoriji - kada se govori o nameštaju.

Pol Martin, britanski šef maloprodaje u računovodstvenoj firmi "KPMG", kaže da su ljudi prošlog meseca birali da se više zabavljaju kod kuće, kako bi smanjili troškove. Dodao je da će se taj trend "verovatno nastaviti i u aprilu", jer su takse, računi za mobilne i komunalne usluge porasli, a lične poreske olakšice su zamrznute.

U međuvremenu, maloprodajna istraživačka firma IGD rekla je da će, kako cene hrane i dalje rastu, prodavci tražiti druge načine da zadovolje kupce.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>