Vreme čitanja: oko 2 min.
Marija iz Zrenjanina, majka troje dece, otkriva SuPer trikove za uštedu: "Samo pratite crvenu boju"
Vreme čitanja: oko 2 min.
Sa sloganom koji ih prati - Uvek SuPer cena - lako ćete prepoznati crvenom bojom obeležene proizvode
Verujemo da vam je dosadilo da svakodnevno slušate o krizi i inflaciji, ali nažalost, njihov uticaj je nemoguće zaobići. Stoga, jedna od najmudrijih odluka koje možete doneti jeste pametno planiranje kućnog budžeta.
U teoriji, to znači da fiksne račune smanjite na minimum, manje kupujete neesencijalne potrepštine i da redovno pratite akcijske cene hrane u marketima.
Ipak, svi znamo da u praksi to i nije tako jednostavno kao što zvuči. Naročito kada uzmemo u obzir rastuće cene čak i osnovne hrane i sve duži spisak rashoda. Pre svega su na "udaru" višečlane porodice, roditelji sa decom koja imaju svoje želje i potrebe...
Kako sve to "spakovati" u jedan kućni budžet?
Dobra vest je da samo treba da pratite crvenu boju. Ništa vam nije jasno?
Možda vam pomogne iskustvo jedne Marije, naše čitateljke iz Zrenjanina, koja je postala majstor za "pametnu kupovinu".
- Inače sam naučila da štedim, jer kada imate ograničen budžet (a ko ga danas nema?!) morate da racionalno trošite, jer u suprotnom lako upadate u zamku bespotrebne kupovine i duga na kartici. Kako sam majka troje dece, i to u vreme svetske krize, cenim svaki ušteđeni dinar - priča nam Marija i dodaje:
"Jednostavno sam ušla u štos, samo treba da se organizujete, držite se spiska i kupujete na akcijama, kako ljudi u svetu inače rade, nevezano za krizu. Ja sam otkrila PerSu markete, i nema dana da ih ne posetim, jer nam, naravno, uvek nešto zafali (smeh)".
Sniženo 5.000 proizvoda, i do 30 odsto
Svetski supermarketi su ubrzo nakon izbijanja rastuće inflacije uveli nove mere i akcije, kako bi porodicama i pojedincama olakšali upravljanje budžetom.
Svesne da zarade ljudi uglavnom ne prate rast inflacije, i neke naše prodavnice su pokrenule slične akcije, a među njima se ističe i PerSu, kao mesto brze, povoljne i efikasne kupovine.
Sa sloganom koji ih prati - Uvek SuPer cena - lako ćete prepoznati crvenom bojom obeležene proizvode, od kojih je čak 5.000 njih trenutno na akciji, do 30 odsto.
Rekalkulacija cena bila je ključna za Mariju i mnoge druge, na putu kao uštedi novca.
- Budući da planiramo i more, te će nam biti potrebno dosta hrane, kozmetike za put, zatim pelena za bebu i svega drugog, ova letnja ponuda je sjajna. Takođe, uvek mi je cilj da uštedim vreme, a u PerSu marketima nađem sve na jednom mestu i ne razmišljam - ističe ova Zrenjaninka za naš portal, dodajući da joj je posebno drago što niža cena proizvoda nije na uštrb njihovog kvaliteta.
Iz PerSu marketa nam kažu da im je, prilikom osmišljavanja ove letnje kampanje, ideja bila da svako domaćinstvo pronađe ono što mu je potrebno i to po povoljnim cenama.
I Marija je saglasna s tim, jer kaže da cela njena porodica i prijatelji sada prate samo crvene oznake u prodavnici (smeh).
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
RS
U Srbiji se ovako decenijama preživljava,ova je otkrila rupu na saksiji
Podelite komentar
BASA
To radimo odavno ! Jedino hranu ne kupujemo na Sniženju ! Pošto je jedva vidjivim slovima sve ispisano i datum isteka upotrebe ,nosimo Lupu ! To rade i najbogatiji ljudi u svetu ! Imali smo prilike da se sretnemo i vidimo !
Podelite komentar
djole👍
kakve bre akcije da se prate. pa to su tada prave cene koje treba da budu....
Podelite komentar