• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Ivani, preduzetnici iz Srbije, ova aplikacija je promenila život: "Bez odlaska u banku, za 15 minuta"

Vreme čitanja: oko 3 min.

Ključni benefiti Biznis iRačuna: aktivan u roku od pola sata, nudi sve bankarske usluge, prvih 12 meseci - nema naknade za održavanje računa i korišćenje aplikacija

  • 0
RBA Foto: Raiffeisen

Odavno je prošlo vreme kada nam je mobilni telefon služio samo za pozive, poruke i fotografisanje. Ovaj mali, ali danas tako značajan uređaj, zapravo je naš svakodnevni pomoćnik u raznim situacijama.

Istraživanje iz regiona pokazuje da su kupci sve spremniji da usvoje savremene tehnologije, ali i da testiraju nove funkcije koje nude pametni telefoni.

Ključni benefiti Biznis iRačuna: aktivan u roku od pola sata, nudi sve bankarske usluge, prvih 12 meseci - nema naknade.

Najveći zaokret se desio, pogađate, za vreme pandemije. Tada je, prema jednom relevantnom istraživanju, više od 30 odsto ispitanika počelo da koristi mobilni - za plaćanje.

I Ivana Ilić (36) iz Beograda, mama dvoje dece i preduzetnica, nalazi se među "tih 30 odsto".

- Moj dan počinje jako rano, pre svitanja, a završava se kada svi polegaju (smeh). Drugim rečima, mame, posebno zaposlene, čini se da nikada nemaju odmor. Iz tog razloga, koristim tehnologiju kad god mogu, da mi olakša svakodnevicu - priča nam Ivana.

Kako je zaposlena na zahtevnoj poziciji, a njen posao često podrazumeva i "teren" i rad u kancelariji, Ivani je od velikog značaja plaćanje raznih stvari, pa i računa, putem mobilnog telefona.

- U momentima žurbe, jurnjave i stresa, znači mi svaki minut vremena, tako da mi je otvaranje Biznis iRačuna bukvalno bio spas. Otvorila sam račun onlajn, za svega 15 minuta, i to samo uz skeniranu ličnu kartu, a može vam poslužiti i pasoš. Nijednom nisam morala da odem u banku.

Ivana kaže kako su ključni benefiti Biznis iRačuna to što je aktivan u roku od pola sata od momenta kreiranja, kao i to da se uz njega dobijaju sve bankarske usluge potrebne za poslovanje, a iznad svega hvali aplikaciju mobilnog bankarstva.

Ukoliko još uvek niste upoznati sa prednostima Biznis iRačuna, Raiffeisen banke, evo nekoliko važnih stavki koje treba da znate:

  • Prvih 12 meseci nema naknade za održavanje računa i korišćenje aplikacija;
  • Imate pristup mBanking/eBanking aplikacijama odmah nakon otvaranja računa (možete sami aktivirati aplikaciju, odnosno definisati korisnično ime i lozinku, a za manje od minut račun je spreman, bez odlaska u banku);
  • Održavanje obe aplikacije je besplatno, u trajanju ugovora (nisu besplatni nalozi, samo održavanje);
  • Dobijate dve platne kartice koje je moguće preuzeti u filijali Raiffeisen banke.

S obzirom na to da veliki deo građana Srbije, a posebno sveta, veruje kako su plaćanja pametnim telefonom sigurna, jednostavna i korisna, nije na odmet istaći i ključne benefite mBanking-a.

Opcija koju nudi Raiffeisen banka posebno je usmerena na preduzetnike i pravna lica, a pruža niz mogućnosti za lakši pristup novcu i kontrolu finansija.

U aplikaciju Moja mBanka Biznis je moguće logovati se i plaćati bez unosa pina, skeniranjem otiska prsta ili lica, što korišćenje čini još praktičnijim i sigurnijim.

Pored uvida u stanje i promet po svim računima, možete preuzeti i izvode i lako ih podeliti sa onima kojima je potrebno, a aplikacija podržava sve vrste dinarskih i deviznih plaćanja, kao i pravdanje deviznih priliva i menjačke transakcije.

Za najčešća plaćanja moguće je kreiranje šablona, tako da i tu štedite dragoceno vreme, ali izbegavate i mogućnost pogrešnog unosa u brzini.

RBA Foto: Raiffeisen

Korišćenjem aplikacije, računi se mogu plaćati skeniranjem IPS QR koda, a mogu se vršiti i ostala IPS instant plaćanja kod trgovaca koji ih podržavaju, pri čemu je za svako plaćanje moguće preuzimanje potvrde. Dodatno, već poslati nalozi se mogu i ponoviti.

Ivana nam kaže da već duže vreme ima instaliranu Moja mBanka aplikaciju, koju je preuzela na Google Play-u, a ovo je njeno iskustvo:

- Aplikacija mi mnogo olakšava svakodnevicu, bukvalno sve plaćam preko nje, privatno i poslovno. Ujedno, imam jasan pregled stanja stvari, finansija, uplata/isplata, kursa u datom momentu, a omogućava mi i rad sa više naloga u isto vreme koji su napravljeni preko veb aplikacije. Ko je malo vičniji u pogledu tehnologije i plaćanju putem mobilnog zna o čemu pričam i koliko je bitno da aplikacija bude napredna - kaže nam ova Beograđanka.

Za kraj dodaje da joj, pored navedenog, aplikacija Raiffeisen banke pruža i mogućnost pregleda stanja računa kartica, kao i prometa i potrošnje po karticama, što joj pomaže da kontroliše finansije i rashode.

Dodatni bonus: Upravljanje finansijama je moguće i bez otvaranja aplikacije, uz aktiviranje obaveštenja o svim prilivima po računima firme, ili po želji samo o prilivima preko nekog iznosa.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>