Vreme čitanja: oko 1 min.
Evo zašto "cveta" trgovina na Instagramu: Omladina samo tako kupuje
Vreme čitanja: oko 1 min.
Osim ove društvene mreže, popularan je i TikTok za kupovinu i prodaju
Jedna anketa je nedavno pokazala da pripadnici generacije Z iz Amerike poklone najradije biraju i pazare putem Instagrama, odnosno TikToka.
Dakle, ne zanimaju ih mnogo ni prodavnice ni zvanični sajtovi.
U pitanju je starosna grupa uzrasta od 18 do 29 godina, koja u današnjem, posebno medijskom svetu, uživa veliku pažnju i moć.
Nije čudo što je sve više trgovaca na internetu, i to baš na ovim platformama. Skoro polovina (48%) ispitanih Amerikanaca kaže da će makar nešto od kupovine na kraju godine obaviti preko TikToka ili Instagrama.
Ovo je znatno veći procenat u odnosu na jednu trećinu ukupnih kupaca koji su rekli isto to.
Oko 86 odsto kupaca iz generacije Z kaže da društveni mediji utiču na njihove odluke o kupovini, navodi izveštaj ICSC-a.
Podsećamo vas i da je kupovina preko Instagrama moguća od 2016, dok je od septembra ove godine - moguća i na TikToku.
Za razliku od klasičnih prodavnica ili sajtova, ono što podstiče kupovinu preko društvenih mreža jeste uticaj poznatih ličnosti, iliti reč influensera. Mladi ne kriju da "padaju" pod taj uticaj.
(Telegraf Biznis)
Video: Aleksandar Đorđević o saradnji sa Privrednom komorom Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
noname
Nije lepo kritikovati generacija "Z" je pukla u svim segmentima i nema nazad
Podelite komentar
noname
Generacija "Z" je totalno lenja za SVE
Podelite komentar