Komentari

  • Трамвајџија

    5. decembar 2020 | 06:16

    Ако нисте бројали, а ја сам бројао 22 поља ограде у Јурија Гагарина на Новом Београду!! А овај коментар да бломбе испадају можда може у идеалним условима!! Ко ово разуме сачуваће и себе и друге у саобраћају, а они други нека им је бог у помоћи!

  • Nikola

    4. decembar 2020 | 23:30

    To možda kod ovih španskih tramvaja. Kad poljski zakoči plombe ispadaju.

    • 5. decembar 2020 | 06:20

      Трамвајџија

      @Nikola

      То у идеалним условима, када је шина сува и када је трамвај исправан! И ови Шпанци могу да нагло прикоче, али у идеалним условима! Трамвај на лишћу, прљавој или орошеној шини је теже зауставити него кола на леду! ВЕРУЈ МИ!!

    • 5. decembar 2020 | 09:13

      Ko to tamo peva...

      @Nikola

      Nisu Poljski nego Češki /ČKD/.. A drugo Španski su još gori jer su duplo teži od českih tramvaja.. ako uopšte razumeš o čemu se radi..

    • 5. decembar 2020 | 23:18

      Vozačica tramvaja

      @Nikola

      Poljskih tramvaja u Beogradu nema. Ima "španaca", "švajcaraca", a Vi verovatno mislite na "čehe", tramvaj KT-4...

    • 7. oktobar 2022 | 10:46

      Павић Радосав

      @Nikola

      🤦🤣🤣

  • Marina

    4. decembar 2020 | 23:08

    Majkeeee ti? A kako zaustaviš naglo na stanici posle zaleta niz Resavsku a nas sve istumbas ko krompir???? Onda stane i na vreme i na cilj.

    • 5. decembar 2020 | 09:04

      Ko to tamo peva...

      @Marina

      A kako bi izgledalo tebi g-đo/đice Marina da vozač tramvaja uopšte ne pokuša naglo da zaustavi tramvaj da se putnici tebi slični u tramvaju ne bi isprovređivali i popadali i posle tuzili vozača i firmu na ime odštete, ako se ti kojim slučajem ne daj ti bože nadješ na šinama. Kako bi se ti provela. Moraš da shvatiš da je taj tramvaj težak 40 tona a španski tramvaj 80 tona, kad je prazan,i da ta težina obezbedjuje trakciju između točkova /tkz.štela/ tramvaja i šina i samo kretanje tramvaja. Bez toga tockovi tramvaja bi samo šlajfovali po šinama i tramvaj se ne bi pomerio sa mesta. A što se tiče Resavske ul. ona je na nizbrdici pa kad tramv. krene prema Nemanjinoj vozač oseča da tramvaj gubi trakciju na točkovima pa ravnomerno pokušava da uspori tramvaj jer ga gura težina i inercija i otud ono karakteristično cimanje i trzanje pri zaustavljanju.. isto važi i za uzbrdo samo sto se tad bori da tramvaj ne izgubi trakciju i krene unazad..shvati da to vozači tramvaja ne mogu da kontrolišu i da bi pri tome tramvaj kroz raskrsnicu sa Kralja Milana sa semaforima i kroz stanicu koja je odmah iza raskrsnice bukvalno preklizao.. kao na sankama.. tako da vam je moj savet kad vidite tramvaj pustite ga da prođe, vozač će sigurno drzati odstojanje ako ste vi ispred njega i izbegavajte naglo kočenje ispred tramvaja...sigurnije je biti iza njega nego ispred njega..

  • Deki

    4. decembar 2020 | 22:58

    Evo jos jednog snimka gde se vidi da pri brzini od oko 30km/h treba 4 razmaka bandera da se tramvaj zaustavi, odnosno oko 70-80 metara. Snimak je snimljen u Vojvode Stepe.

  • Саша

    4. decembar 2020 | 21:51

    Џаба овом глупом народу нешто објашњавати.

    • 4. decembar 2020 | 22:08

      Novko

      @Саша

      Oprosti slučajno dadoh minus.

    • 5. decembar 2020 | 09:09

      Ko to tamo peva...

      @Саша

      Ne slažem se s tobom u ovom slučaju. Baš naprotiv..treba mu objašnjavati jer ne zna.. bolje mu objasniti i upozoriti nego da se ispovredjuju ili jos gore izginu zbog neznanja.. u predhodnom tekstu sam opisao šta se dešava sa tramvajem u nekim okolnostima..

  • Saša

    4. decembar 2020 | 20:39

    Svaka čast vozaču za snimak ! Živa istina ! Tako se to radi, pokaži bukvalno šta se dešava, pa ko neće da shvati - njegov problem. Kamo sreće da se i u drugim segmentima života ovakvi primeri pokazuju.

    • 4. decembar 2020 | 21:35

      Goran

      @Saša

      Ovakve snimke bi trebalo obavezno uvesti u auto skolama, vise primera da se napravi i stavi na teorijski deo obuke...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA