Završeno postavljanje tramvajskih šina u Karađorđevoj, saobraćaj kreće 1. septembra

Kako smo obećali građanima, Karađorđeva ulica biće prohodna za tramvajski i automobilski saobraćaj od 1. septembra – rekao je Vesić

  • 0
Karađorševa ulica, radovi Foto: Mateja Beljan

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je gostujući u jutarnjem programu RTV „Pink” da je završeno postavljanje tramvajskih šina u Karađorđevoj ulici, da se radovi odvijaju po planu, kao i da će automobilski i tramvajski saobraćaj kroz Karađorđevu početi da se odvija 1. septembra.

Kako smo obećali građanima, Karađorđeva ulica biće prohodna za tramvajski i automobilski saobraćaj od 1. septembra – rekao je Vesić i dodao da će posle tog roka biti nastavljeno uređenje preostalog trotoara i okolnog terena, kao i Savskog keja, te da će do januara 2020. godine biti potpuno uređen kej.

Prema njegovim rečima, upravo je završeno polaganje tramvajskih šina i izgradnja stubova kontaktne mreže, a u narednih deset dana postavljaju se kamene kocke u tramvajske baštice i završava izgradnja druge kolovozne trake.

Narednog vikenda, u subotu na nedelju, potpuno će biti zaustavljen saobraćaj u Karađorđevoj ulici kako bi se izvelo završno asfaltiranje. Biće to prvi put od početka radova da će saobraćaj biti zaustavljen potpuno i zato je izabran vikend, a završno asfaltiranje znači da su radovi gotovi jer to se radi na kraju – kazao je Vesić i objasnio da će posle završnog asfaltiranja biti urađena horizontalna signalizacija i Karađorđeva će biti spremna za saobraćaj.

FPN, sastanak opozicije i vlasti Vesić - Foto: Marko Jovanović

U okviry rekonstrukcije Karađorđeve ulice, dužine 682 metra, izgrađena je nova tramvajska pruga i kontaktna mreža do okretnice kod Kalemegdana, saobraćajnica do Pariske ulice je rekonstruisana, a trotoari će biti prošireni i popločani novim zastorom.

Rekonstruisana Karađorđeva ulica ima u sredini saobraćajnu traku za tramvaj i javni prevoz putnika, dok je sa svake strane izgrađena po jedna saobraćajna traka za svaki smer, sa obostranim trotoarima. Tramvajska pruga je neposredno iza Brankovog mosta pomerena ka reci Savi, čime se, uz postojeće objekte, dobija više prostora za pešački saobraćaj. Vozila će koristiti po jednu saobraćajnu traku sa obe strane tramvajske baštice. Trasu tramvaja će koristiti i vozila za javni prevoz putnika radi ubrzanja protoka saobraćaja, uz ostvarivanje maksimalne bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. U zoni zgrade Kapetanije izgrađena je niša za putničke autobuse, odakle će se prevoziti putnici sa turističkih brodova, od pristaništa ka centru grada – rekao je Vesić.

On je dodao da će Savski kej biti uređen na delu od Brankovog mosta do kraja Beton hale na otprilike jednom hektaru površine. Biće uređene zelene parkovske površine i pešačke staze, postavljeno dečije igralište, dok će biciklistička staza duž celog poteza biti širine od 2,5 do 3,5 metra i predstavljaće deo biciklističkog koridora Dorćol – Ada Ciganlija.

Na Savskom keju biće formiran travnjak i posađena nova stabala, žbunje i ukrasno bilje, kao i urbani mobilijar. Za potrebe navodnjavanja i odvođenja otpadnih i atmosferskih voda biće postavljeno preko 2.000 metara infrastrukturnih vodova.

Radove za rekonstrukciju Karađorđeve ulice i uređenje Savskog keja, u vrednosti od 854,3 miliona dinara, finansira Grad Beograd.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA