Došao na šalter po uslugu, radnica ga na trenutak odbila, bila je zauzeta gledanjem Nindži kornjača

Hrvatski preduzetnik imao je neprijatno iskustvo kada je podneo zahtev za digitalizaciju

  • 3
nindža kornjače, šalter, hrvatska Foto: Index.hr

Građani očekuju pojačan razvoj digitalnih usluga, što je pokazalo i nedavno istraživanje, ali teško će se te dogoditi u skorije vreme ukoliko se budu dešavale situacije koju je zatekla jedna hrvatska stranka na šalteru, piše "Index.hr".

Naime, jedan preduzetnik doživeo je neprijatno iskustvo poslovanja s Finom, paradržavnom agencijom koja digitalizaciju sprovodi na poseban način. Naime, ukoliko kao privrednik želite elektronski da komunicirate s Finom, prvo morate doći na šalter. Ne na bilo koji šalter, već do jedne od dve zagrebačke poslovnice Fine koje to obavljaju, gde se papiri moraju lično predati kako bi se dobio digitalni sertifikat.

Ako imate fabriku ili sopstvenu firmu i želite da taj posao slanja računa u Finu elektronskim putem za vas obavlja, posve razumljivo, vaše knjigovodstvo, opet morate otići do šaltera da biste predali punomoć.

"MISLITE DA MI IMAMO DRUGOG POSLA"

Preduzetnik u ovoj priči u utorak je odlučio to da obavi. Prvo je od jutra zvao Finu da sazna radno vreme, ali je umesto željene informacije, satima slušao glasovnu poruku "svi agenti su zauzeti". Oko 15.30 zaputio se da preda papire u poslovnicu, gde je na 15 šaltera sedelo šest radnica. U tom trenutku u poslovnici je bilo samo dvoje građana, po čemu se moglo zaključiti da ne bi trebalo da bude nikakvih problema oko predaje dokumentacije.

No kad je pitao jednu od radnica gde može da preda dokumentaciju, dobio je odgovor:

- Radno vreme je za te stvari do pola tri, malo se informišite.

nindža kornjače, šalter, hrvatska Radnica na šalteru bila zauzeta gledanjem fotografija Nindži kornjača; Foto: Index.hr

Potom se na trenutak umilostivila i rekla mu da joj preda papira uz opasku: "Ovo nje uobičajeno da radimo, mislite da mi nemamo drugog posla?!"

GLEDALA FOTOGRAFIJE NINDŽI KORNJAČA

Preduzetniku u ovoj priči u tom trenutku pažnju je privukao monitor računara radnice Fine. Ona je "bila zauzeta" gledanjem fotografija Nindži kornjača iz istoimenog crtanog filma. Neodoljivi Donatelo, Rafaelo, Leonardo i Mikelanđelo morali su tako da pričekaju dok je zaposlena ipak izdvojila vreme da preuzme papire koje njena institucija traži od preduzetnika.

Dan nakon bliskog susreta s Nindža kornjačama u Fini, knjigovodstvo je javilo dotičnom gospodinu da ipak ne mogu da izdaju e-račun umesto njega. Naime, dogodila se greška u softveru Fine koja nije dozvoljavala da knjigovodstvo izdaje račune na ime njegovog poslovanja.

- Zvali su Finu gde im kažu da pošalju mejl s prijavom jer imaju brdo poziva oko e-računa i da je haos, ali da je već leto i da ne stiže svim tim da se bave. Javiće kad dođe na red. Do tada ništa od računa i naplata. Ni meni, ni ostalim firmama. Ali ima nindža kornjača - rekao je ogorčeni preduzetnik, sagovornik hrvatskog portala.

(Telegraf.rs/Foto: Index.hr)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Pancevka

    5. jul 2019 | 23:17

    Ja u socijalnom na overu knjizica dva sata crkavam cekajuci i u jednom momentu uspem da vidim da gospodja igra poker na kompu dok ja mislim kako se ubija unoseci podatke i radi svoj posao...

  • Joja Sekačica

    6. jul 2019 | 07:02

    Boga mi, da sam ja gledala slike mog Sekača iz nindža kornjača, čekao bi me do kraja radnog vremena!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA