Naučnici otkrili novu kometu, kreće se prema Marsu

Linija kretanja "gosta iz daleka“ je vrlo zakrivljena a brzina neobično velika

• 3

Naučnici su otkrili novu kometu za koju smatraju da dolazi iz prostora van našeg Solarnog sistema i da je "međuzvezdani posetilac“.

Novootkrivena kometa se kreće prema orbiti Marsa. Procenjuje se da u prečniku ima oko 16 kilometara.

Kometa se kao "međuzvezdani posetilac“ našla u komšiluku, a njenu putanju utvrdio je astronom Genadij Borisov.

Linija kretanja "gosta iz daleka“ je vrlo zakrivljena a brzina neobično velika, što je još jedan od dokaza da kometa potiče izvan prostora Sunčevog sistema.

Na svom putu će, očekuje se, potpuno zaobići Zemlju. Naučnici predviđaju da će biti vidljiva profesionalnim teleskopima sledeće godine, prenosi RTS.

Brzina komete se procenjuje na oko 150.000 kilometara na čas. Trenutno je udaljena od Sunca oko 420 miliona kilometara.

Vest su potvrdile NASA i Evropska svemirska agencija, iz kojih najavljuju da rade na prikupljanju informacija o kometi.

Pogledajte video: Kiša meteora kakvu samo poželeti možete

(Telegraf.rs/Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

• Brut

14. septembar 2019 | 20:32

Blago nama sto su to otkrili. Upiskicu se od srece i veselja. Ajde da ti naucnici otkriju kako prezivjeti mjesec dana u RS

• gomax

14. septembar 2019 | 23:33

Pametnije bi bili da su naucnico otktrili lek za rak,sidu,alchajmer,parkins i mnoge druge neizlecive bolesti danasnjice,nego neku tamo kometu udaljenu 300-400 miliona km od nas.Uopste nepotrebno i bezveze.Koga to zanima?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije