Pčelarima dojadila nelojalna konkurencija: Okupili se, pokrenuli pogon i stvorili zajednički brend
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pcelar
Ovo sto me interesuje znaci nista lose ne mislim ali hoću da pitam.Ako je pogon NAS MED samo posrednik u prometu meda bez marze, odakle razlika u ceni kod isplate meda povlascenim clanovima koji su imaoci,zlatne,platinaste ili kako god se zovu te kartice.Mislim da tu nesto nije bas do kraja transparentno,prevideli su to
Mirko
A sledece nedelje ce biti gorak ukus otvaranji ski staze na Kopaoniku...
Igor
Mislim da je jedna od losih strana tog koncepta "Naš med",ta nametnuta unifikacija.Zamislite da svi koji imaju vinograde i prave vino,daju ga pogonu koji ce ga nazivati "Nase vino". Zasto onda uopste postoje sve te razlike,od ambalaze do proizvoda...pa i geografskog porekla.I to je na neki nacin monopol nad sirovinom...Oni da brendiraju "MOJ" proizvod i da ga stavljaju u "NAŠ"...pa neće moći.