Kako da budete sigurni da su trešnje koje ste platili 300 dinara sve dobre i za jelo?

  • 0
Bolji Biznis Foto: MŠM

Mokrogorska škola menadžmenta u saradnji sa USAID-ovim Projektom za konkurentnu privredu započela je edukativni program Biznis u poljoprivredi, namenjen razvoju poslovnih znanja i veština domaćih i regionalnih poljoprivrednika.

Program će u godinama koje dolaze doprineti transformaciji domaće poljoprivrede i prehrambene industrije u profitabilnije poslovne sektore, na moderan, inovativan i svrsishodan način, u saradnji sa naprednim privatnim sektorom.

Polaznici će sticati znanja iz oblasti finansija, inovacija i preduzetništva, marketinga, menadžmenta, trgovine i drugih, što će im pomoći da se bolje pripreme za zahteve tržišta, saopštili su organizatori programa.

- Najbolji način da domaći poljoprivrednici i proizvođači hrane budu uspešni na modernim tržištima je da unapređuju svoja znanja. Uvođenje standarda kvaliteta, unapređenje procesa proizvodnje, marketing, investicije, razvoj proizvoda više vrednosti su neophodni za povećanje konkuretnosti domaće industrije - kaže direktor USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu Aleksandar Pavlović.

To je razlog naše podrške ovom programu kako bismo podstakli saradnju onih koji su vec uspešni sa onima koji to žele da postanu, i tako podstakli transformaciju domaće poljoprivrede iz tradicionalne u savremenu, dodao je Pavlović.

Rukovodilac projekta Biznis u poljoprivredi Bojan Balaž se u razgovoru sa predstavnicima poslovne zajednice osvrnuo na činjenicu da sve veći broj poljoprivrednih proizvođača postaje svestan važnosti usvajanja novih poslovnih znanja i veština.

- Većina upravo ističe kako je najteže plasirati proizvode tj. prodati ih po ceni koja obezbeđuje profitabilno poslovanje. Cene svih proizvoda pa tako i poljoprivrednih diktira tržište to jest odnos ponude i potražnje, kvalitet i mnogo drugih faktora. Sa polaznicima programa od novembra 2021. će raditi naši najbolji stručnjaci i ljudi dokazani u poslovima iz oblasti menadžmenta, prodaje, marketinga, a upis je već u toku - rekao je Balaž.

Jedna od mentora projekta Goran Ðaković ističe da poljoprivreda 21. veka zahteva veoma dinamičan odnos i menadžerski pristup poslu.

- Vlasnik ozbiljnog poljoprivrednog gazdinstva skoro da i nema vremena da se bavi samom proizvodnjom, jer mora da se bavi nabavkom repromaterijala, kupovinom mehanizacije, pronalaženjem novih i praćenjem postojećih tržišta, marketingom, konkurisanjem za subvencije i sajmovima. Spremni su oni koji znaju da procene kakav je rad konkurencije ili stanje zaliha - naveo je Ðaković.

Video: Kilogram malina sada košta kao kilogram mesa, a hladnjačari se otimaju za srpsko crveno zlato

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>