• 0
 ≫ 

Porodica Čuvarkuća sada broji skoro 800 proizvoda: Bogatija za još 33 "člana"

 ≫ 

U narednim fazama projekta posebna pažnja biće usmerena na korišćenje kreativnosti i ideja mladih

  • 0
Domaća jela koja svi obožavaju

Printscreen: Youtube/Pekar Pekarica

Pravo na žig Čuvarkuća danas su dobila 33 domaća prehrambena proizvoda u okviru projekta Privredne komore Srbije (PKS) "Stvarano u Srbiji".

Prema odluci Saveta za dodelu žiga, pravo da budu obeleženi Čuvarkućom dobili su delikatesi, mlinski i mlečni proizvodi, flaširane vode, kompanija Mercator S, Žito Bačka, Milk House i Lidl.

Sada je skoro 800 proizvoda iz više od 70 kompanija obeleženo tim znakom.

- Sticanje prava na žig Čuvarkuća znak je prestiža i značajna obaveza koju kompanija preuzima, a to je da poštuje i ispunjava sve kriterijume i uslove koje verifikuje Savet. Poštovanje svih procedura zdravstvene bezbednosti hrane preduslov je za dobijanje prava na žig. Čuvarkuća je i velika obaveza kompanija da se održava kontinuitet proizvodnje i dodata vrednost proizvoda - istakao je sekretar Udruženja za stočarstvo PKS, Nenad Budimović.

Profesor marketinga na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, Saša Veljković, ocenio je da je "Stvarano u Srbiji" strateški projekat koji je podigao svest o mnogobrojnim koristima ulaganja u domaće znanje i rad, resurse, edukaciju potrošača, privredu i društvo.

- Potrošači sve više obraćaju pažnju na ''Stvarano u Srbiji'' i žig Čuvarkuća. Trgovinski lanci pomažu realizaciju projekta, a sve veći broj naših proizvođača shvata njegov značaj, ulaže u kvalitet i domaće sirovine i konkuriše za dobijanje žiga. Nadam se da ćemo do kraja godine imati 1.000 proizvoda sa žigom Čuvarkuća - rekao je Veljković koji je i član Saveta za dodelu žiga.

Kaže da kompanije čiji proizvodi nose ovaj znak, kao i trgovinski lanci, potvrđuju da raste prodaja tih proizvoda. Veljković kaže da se očekuje da će širenjem obuhvata projekta "Stvarano u Srbiji", kao i konkretnom podrškom privredi i preduzetnicima, sigurno doći i do prodora proizvođača iz drugih oblasti.

U narednim fazama projekta posebna pažnja biće usmerena na korišćenje kreativnosti i ideja mladih.

Video: Prelepe su, piju čaj, gazda o njima brine kao Bog i na tome zarađuje: Koze iz visokog društva

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>