Da li bi Srbi jeli ovaj burger? U Americi se prodaje neočekivano dobro
Novi Mekdonaldsov burger na biljnoj bazi, pod nazivom McPlant, postao je popularniji nego što se u početku očekivalo, kaže analitičar "Piper Sandler", Majkl Lejveri.
U decembru, lokacije koje su učestvovale u prodaji, dnevno su u proseku prodavale 70 biljnih burgera, koje je Mek kreirao u saradnji sa kompanijom "Beyond Meat".
Gigant brze hrane počeo je da testira McPlant u novembru, u osam restorana, kako bi stekao utisak o tome kako će novi obrok uticati na njegovo poslovanje. Lanac će 14. februara proširiti "test" na oko 600 restorana u oblastima zaliva San Francisko i Dalas-Fort Vort, kako bi saznao više o potražnji potrošača.
Lejveri je u poruci klijentima u utorak napisao da se na lokacijama za testiranje prodavalo oko tri puta više McPlant burgera nego što je prvobitno predviđao.
Poređenja radi, prosečan Mekdonaldsov restoran obično proda oko 110 Big Mac-ova dnevno. Čak i sa tako malom veličinom uzorka, Lejveri je rekao da rano interesovanje i spremnost da se isproba novi proizvod - već sada može biti pobeda za "Beyond".
Prvobitno je procenio da će njihov prihod u SAD porasti sa 75 na 100 miliona dolara, zahvaljujući McPlant-u. Akacije te kompanije su porasle skoro 3% u pretprodajnom trgovanju u sredu, dok su akcije Mekdonaldsa porasle svega 1%.
Inače, ovo je značajan napredak za "Beyond", čije su deonice u poslednjih 12 meseci pale 66%. Akcije Mekdonaldsa su, s druge strane, porasle 17% u istom tom periodu.
Video: Burger na laboratorijski način: Nema više ubijanja krava, meso u tanjiru direktno iz epruvete
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Baja
Jedu oni i previse burgere, zato izgledaju kao Sinobusi, jedva hodaju po zemlji.
Podelite komentar