Od proizvodnje za svoju dušu do izvoza Amerikancima: Farmer od "Ivan-čaja" pravi brend
Kako kaže Kabrera, ideja da se počne sa proizvodnjom "Ivan-čaja" došla je u leto, kada je "sve cvetalo i mirisalo”. U početku je čovek pravio čaj za sebe i svoje prijatelje, ali postepeno je bilo više narudžbi i proizvodnja je rasla.
- Radim ovo jer ljudi vole moj čaj, stalno me hvale i to me odlično motiviše - podelio je Kabrera.
Na svojoj parceli, farmer je opremio sve što je potrebno za proizvodnju: postoje polja sa ivanjskim cvećem i prostorija u kući za sušenje sirovina. Što se tiče rasprostranjenosti prodaje, 90 odsto su potrošači iz Rusije, a ima i stalnih kupaca iz Japana, Severne Amerike, pa čak i Australije.
Ibrahim veruje da je odlaskom stranih kompanija koje su isporučivale piće u zemlju sa ruskog tržišta postalo moguće podići popularnost čaja na novi nivo.
- "Ivan-čaj" je takav proizvod kao rusko zeleno zlato - kaže Kabrera.
Kako izgleda Ibrahimova proizvodnja pogledajte u videu na početku teksta.
Video: Kada trešnja ružičasto procveta u zelenoj bašti čaja: Ovo je nestvarnije od snova i nežnije od svile
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.