≫ 

Reklama za rakiju koja je uzburkala javnost u Srbiji: Ovo je njihov odgovor

 ≫ 

Netrpeljivost, diskriminacija i nasilje apsolutno nisu kategorije u kojima je moguće pronaći i jednu promotivnu poruku brenda “Šamar”, ističe proizvođač

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 21. oktobar 2022 | 12:05

    Javnost je shvatila taman kako je receno. U jeku nasilja nad zenama, koje neretko zavrsava u ubstvom, neko se nadje pametan da napravi reklamu - RUZ SA USANA SKIDA SAMO SAMAR. Zasto rakiju ne nazvase POLJUBAC? Ime je taman takvo kakvu posledicu izaziva kod vecine onih koji je konzumiraju. Nasilje i samar. Ma bravo!

  • Luka

    21. oktobar 2022 | 11:48

    Ovakve napirlitane ne piju rakiju.