Vreme čitanja: oko 1 min.
Zbog lošeg roda čilija, poskupeo omiljeni sos: Umesto 5, flaša sada košta 65 evra
Vreme čitanja: oko 1 min.
Iz kompanije kažu da oni proizvod prodaju samo kao veleprodaja i da "ne postavljaju i ne kontrolišu maloprodajne cene"
Hui Fong Foods, vodeći proizvođač srirača sosa, bori se da zadovolji potražnju jer usevi čilija propadaju. Kao odgovor na nestašicu, onlajn prodavci podižu cene u nebesa.
Ljubitelji srirača sosa možda će morati da pronađu alternativu. Kontinuirani poremećaji u snabdevanju čilijem ometaju proizvodnju jednom od vodećih proizvođača srirača sosa godinu zaredom.
Hui Fong Foods, kompanija za ljute sosove sa sedištem u Kaliforniji, koja sriračom snabdeva restorane, prodavnice i druge prodavce hrane širom zemlje, bori se da zadrži kupce.
Ipak, preprodavci na platformama za onlajn trgovinu, kao što su iBej i Amazon nude u svojim oglasima pojedinačne flaše sosa, ali po previsokim cenama. Obično se flaša Hui Fong Srirač ljutog čili sosa od 700 mililitara prodaju za manje od 5 dolara, ali izgleda da je začin rasprodat.
Neke od prepoznatljivih boca sa zelenim vrhom, koje se kolokvijalno nazivaju "Sos od petla", zbog slike petla na ambalaži, sada se prodaju za oko 30 dolara. Na drugom mestu, pojedinčana flaša košta 69,99 dolara, ali cena se blago smanjuje ako se odlučite da kupite biše od jedne. I na Amazonu, preprodavci Hui Fongovog Srirača ljutog čili sosa prodaju flaše sosa za desetine dolara.
Analitika pokazuje da su neki prodavci Hui Fong srirača sosa prodali preko 50, a neki i više od 100 flaša u poslednjih mesec dana.
- Nažalost, možemo potvrditi da postoji nestašica naših proizvoda. Još uvek nastojimo da rešimo ovaj problem koji je prouzrokovalo nekoliko događaja, uključujući neočekivani pad roda prolećne berbe čilija. Nadamo se plodnoj jesenskoj sezoni i zahvaljujemo se našim klijentima na strpljenju i kontinuiranoj podršci tokom ovih teških vremena - rekao je predstavnik Hui Fong Foods-a za FOX Business.
Iz kompanije kažu da oni proizvod prodaju samo kao veleprodaja i da "ne postavljaju i ne kontrolišu maloprodajne cene".
(Telegraf Biznis)
Video: Nedeljkovići prave prirodne sokove: Pasji trn je najveći hit
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.