Vreme čitanja: oko 2 min.
Bogata srpska trpeza u Parizu, uskoro počinje međunarodni sajam: Sjajna prilika za širenje na nova tržišta
Vreme čitanja: oko 2 min.
Ove godine SIAL proslavlja 60. godina postojanja
Srpske kompanije se vraćaju u Pariz! Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije tradicionalno organizuju učešće 36 srpskih kompanija na jednom od najvećih međunarodnih sajmova prehrambene industrije SIAL koji se održava u Parizu od 19. do 23. oktobra.
Proizvodni i izvozni potencijal srpskih kompanija biće predstavljen u dva nacionalna paviljona - u hali gde će biti izložena ponuda gotovih proizvoda i u hali specijalizovanoj za smrznute proizvode.
Očekuje se da će raznovrsna ponuda srpskih proizvoda, a pre svega smrznuto voće i povrće, smrznute torte i kolači, nisko kalorični džemovi, voćni namazi sa 100% sadržajem voće, organski proizvodi, sokovi, med, sušeno i čokoladirano voće, konditorski proizvodi, dečija hrana i drugi, privući veliki broj posetilaca, kupaca i poslovnih partnera, ističe Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova PKS.
Ove godine SIAL proslavlja 60. godina postojanja, a svojom dugogodišnjom tradicijom predstavlja vodeću poslovnu platformu, tokom koje proizvođači i izvoznici dogovaraju predstojeće poslovne aranžmane sa trgovcima, kupcima, uvoznicima, distributerima, ekspertima najvećih svetskih maloprodajnih trgovinskih lanaca i predstavnicima HoReCa lanaca prodaje.
- SIAL je međunarodni poslovni hab za promociju inovativnih rešenja i proizvoda, tehnologija proizvodnje i pakovanja, kao i specijalizovanih segmenata prehrane - dodaje Delić.
Sajam promoviše 10 tematskih celina u okviru jedanaest izložbenih paviljona i to: nacionalni paviljoni i regioni sveta, gotova hrana, smrznuta hrana, mlečni proizvodi, voće i povrće, meso i riba, konditorski proizvodi, dugotrajni proizvodi, piće, organska hrana, zdrave grickalice.
Tržište Francuske sa oko 67 miliona stanovnika za srpske privrednike predstavlja i svojevrstan prozor i iskorak u zemlje Severne Afrike. Bivše francuske kolonije, zemlje Magreba i dalje su tradicionalno, trgovačkim vezama usmerene ka francuskom tržištu, dodaje se u saopštenju Privredne komore.
SIAL održava se svake druge godine i na sajmu će se predstaviti preko 7.500 izlagača iz 127 zemalja sa preko 400.000 visokokvalitetnih proizvoda. Očekuje se poseta više od 285.000 stručnih posetilaca.
Ovo je spisak kompanija koje će se predstaviti iz Srbije:
- „ITN Group“ Beograd;
- „PIK Bečej“ Bečej;
- „Laki“ Arilje;
- „Master Fruits“ Beograd;
- „Frigo-Paun“ Požega;
- „Stamevski“ Stara Pazova;
- „BMN Malinas“ Požega; „Friglo“
- Sečanj; „Strela Grup“ Leskovac;
- „Sicoberry“ Kraljevo;
- „Stanić“ Arilje;
- „Mirax Agrar“ Beograd;
- „DBA Promet“ Arilje;
- „Coja Promet“ Aleksinac;
- „ Don Don“ Beograd;
- „ ACM INT“ Nova Pazova;
- „Agranela“ Valjevo;
- „Fabrika dečije hrane“ Dobanovci
- ; „Cmana“ Krnjevo;
- „Budimka“ Požega;
- „CG Foods Europe“ Ruma,
- „Frutorga“ Prokuplje;
- „The Fun&Fit“ Zemun;“
- „Minela“ Batočina;
- „NS Bomi“ Obrenovac;
- „ES Komerc“ Prijepolje;
- „Candy Rush“ Beograd;
- „Sanum per Fructus“ Kragujevac;
- „Interfood 60“ Čačak; „Moravka Pro“ Leskovac; „
- Mitsides Point“ Sremska Mitrovica;
- „MTM Sirela“ Preljina;
- „Podgorina voće“ Osečina;
- „Prest“ Niš;
- „Sena Spirits“ Kragujevac.
Video: Spremao nam je svoja jela u Beogradu: Džek je šef sa Mišelinovom zvezdicom i griluje futoški kupus
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.