Ponovo na Sajmu u Berlinu: 12 kompanija izlaže pod brendom "Serbia Does Fruit"

Svake godine ovde nastupi oko 3.200 izlagača

Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije, uz podršku USAID Projekta za konkurentnu privredu, drugu godinu zaredom organizuju nastup 12 domaćih kompanija na međunarodnom sajmu svežeg voća i povrća "Fruit Logistica" u Berlinu, od 5. do 7. februara.

Na ovogodišnjem sajmu, srpski proizvođači predstaviće svoje proizvode na nacionalnom štandu Srbije, na 123 kvadratna metra u hali B City Cube. Svake godine ovde nastupi oko 3.200 izlagača, a broj posetilaca dostigne oko 80.000.

"Fruit Logistica" pokriva svaki segment poslovanja sa svežim proizvodima i pruža mogućnosti upoznavanja sa inovacijama, proizvodima i uslugama u međunarodnom lancu snabdevanja, kao i za umrežavanje učesnika, navodi se u saopštenju PKS. Kompanije iz sektora svežih proizvoda iz čitavog sveta, od globalnih do malih i srednjih kompanija, okupiće se u Berlinu sa ciljem da dodatno unaprede potencijal za poslovanje.

U okviru nacionalnog štanda Srbije, pod jedinstvenim brendom Serbia Does Fruit, predstaviće se 12 kompanija: Select Fruit iz Subotice, PDM Agro-fruit iz mesta Pudarci, Borovnica klub iz Mionice, Inter-funghi Požarevac, Glišić trend Loznica, Fine food line Kruševac, Fruct company Smederevo, Chirić agro MĐŽ Titel, Green energy group INT Mladenovac, kao i firme sa sedištem u Beogradu: Hladnjače Brestovik, D. V. A Sagal Agrar, i Pureberry.

Video: Kraj Srbije koji leči dušu i telo: Upoznajte osunčani Velebit i opštinu Kanjiža

(Telegraf Biznis/Tanjug)