Zbog zatvaranja pijaca, prodaja prešla na društvene mreže: Salatu sad kupujemo na Fejsbuku

Oformljene grupe, kupci traže svoje prodavce sa tezgi

Pixabay.com

Srpske pijace zamenile su društvene mreže. Malo je trebalo poljoprivrednicima da se ovih dana snađu i svoju robu ponude preko "Fejsbuka". Krompir, salata, šargarepa, ali i mlečni proizvodi, meso i med, najtraženiji su ovih dana na društvenim mrežama. Oformljene su grupe, proizvođači nude svoju robu, a kupci tragaju ne bi li pronašli svoje dugogodišnje dobavljače.

Ovakva prodaja sigurno neće rešiti veliki problem povrtara, a uskoro i voćara, kojima roba stiže svakodnevno, jer nijedna društvena mreža neće moći da "proda" toliko povrća, koliko će biti - bačeno, ukoliko se ne pronađe neki model kako će moći srpski poljoprivrednici da funkcionišu, prenose Večernje novosti.

"Pijace Novi Sad" ili "Pijace Pančevo" samo su neke od grupa na kojima se trguje robom. I to ne samo voćem i povrćem. Građani traže kontakte ljudi kod kojih su kupovali kozmetiku i garderobu. Ipak, najveće interesovanje vlada za prehrambene proizvode. Čak i one uvezene iz Mađarske.

- Ko bi mogao da dostavi rotkvice, zelenu salatu, krompir, crni luk i kelerabu? Meni bi trebalo 20 kilograma pasulja, jabuke i jaja, znate li nekog ko bi to mogao da mi dostavi? Potreban kontakt žene iz Gospođinaca, koja prodaje sir i mlečne proizvode. Zna li neko broj gospođe koja na Futoškoj pijaci prodaje piletinu? To su samo neka od pitanja na FB grupi "Pijace Novi Sad".

Ponude se odmah šalju. Ipak, pitanje je koliko će se i samim proizvođačima isplatiti odvoženje od kuće do kuće, robe "na malo". I dok je najveći broj onih koji traže voće i povrće, ima i onih koji bi da kupe garderobu, papuče, kozmetiku, hemiju, ali i maslinovo ulje iz Italije. Ima i onih kupaca koji traže da nabave robu.

Video: Gradske pijace dezinfikovane: Nov raspored tezgi za bezbednu udaljenost prodavaca

(Telegraf Biznis)