Nectar rođendanska kampanja najuspešniji Effie 2019. projekat
Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, na Effie Awards 2019. osvojila je dve nagrade iz tri finala! U CAPRE DIEM i kategoriji Bezalkoholna pića, ovaj projekat agencije Ovation BBDO i kompanije Nectar bio je usamljeni finalista, kao jedini koji je ispunio visoke Effie kriterijume
U obe je odneo i nagradu – srebrnu, odnosno bronzanu. Kategorija Korporativni ugled treći je finalni ambijent u kojem je Nectar zauzeo svoje mesto.
Ovaj plasman rođendansku Nectar kampanju čini i najnagrađivanijom na takmičenju čiji su fokus poslovni rezultati marketinških komunikacija!
Ova kampanja je u festivalskom ciklusu ostavila dubok trag i u Srbiji i u regionu, na međusobno različitim relevantnim festivalima. Nagrada na Danu UEPSa, dve IAB MIXX nagrade za najbolje digitalne projekte u Srbiji i dve SoMo Borac nagrade iz Rovinja za najbolje digitalne projekte u regionu; zlatni Sempler na medijskom festivalu u Portorožu i dve Effie nagrade govore u prilog sveobuhvatnosti Nectar komunikacija. Ponosni smo što se odjek kampanje koja je poremetila i zemlju i region i dalje čuje glasno!
O Effie Awards
Effie Awards je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve. Effie Worldwide licenca dodatno govori o kvalitetu ovog takmičenja. U Srbiji se ova priznanja dodeljuju od 2017. godine.
(Telegraf.rs/ PR)