« komentari (0)

Nectar rođendanska kampanja najuspešniji Effie 2019. projekat

Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, na Effie Awards 2019. osvojila je dve nagrade iz tri finala! U CAPRE DIEM i kategoriji Bezalkoholna pića, ovaj projekat agencije Ovation BBDO i kompanije Nectar bio je usamljeni finalista, kao jedini koji je ispunio visoke Effie kriterijume

Pročitajte ceo tekst
Ostavite komentar

* Ime je obavezno.
* E-mail adresa nije ispravna.
* Komentar je obavezan.

Poštovani čitaoci,

Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.

Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.

Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.

NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.