Voće i povrće više ne sme u plastična pakovanja: Sve više marketa u svetu izbacuje ovu ambalažu

Traže se alternative, a potrošači strahuju da će ih plaćati u budućnosti

Sve više supermarketa i distributera pokušava da izbaci plastiku sa polica što je više moguće. Voće i povrće naročito više ne smeju da se pakuju u plastiku. U međuvremenu, svi traže alternative. Međutim, neki potrošači strahuju da bi mogli platiti ove alternative u budućnosti.

Ipak, u rukovodstvu Švarc Grupe, koja uključuje Lidl i Кaufland, ne veruju da će postojati značajni dodatni troškovi. "Vrlo dobro znamo kako da ponudimo dobar kvalitet po niskim cenama - i kroz procese i kroz količine", poručili su oni.

Voće i povrće više ne sme u plastiku, Foto: Tanjug/AP

Švarc Grupa namerava da uspostavi dualni sistem za odlaganje otpada. Lidl želi da izostavi plastiku tamo gde to nije apsolutno neophodno. Međutim, bez toga ne možete u potpunosti, napominju oni.

Lidl je nedavno predstavio i oznaku "Odgovorno upakovano". Time se identifikuju proizvodi u čijim je pakovanjima posebno malo plastike.

- Svako ko plasira plastiku na tržište, mora takođe aktivno voditi računa o većoj mogućnosti recikliranja materijala - izjavio je Jan Bok, direktor nabavke u nemačkom Lidlu.

VIDEO: Zbog čega će skraćenica GMO uskoro biti najvažnija u Srbiji?

(Telegraf Biznis/businessinsider.de)