Lanac marketa "sve za 1$" ostavio ljude bez sveže hrane, a prodaju i ulje isteklo 1930.
Brend polako propada, a sam je kriv za to
Brendovi prodavnica Dolar, suočavaju se besom mušterija, i padom industrije zbog prodaje artikala sa istekom roka trajanja.
Dolar su radnje sa mnoštvom trgovina u kojima je ponuda velika, ali za one sa tanjim novčanicima.
Postoji tako Dolar tri ili Dolar dženeral i Femili dolar. Ipak, ni ovi jeftini lanci nisu otporni na masovna zatvaranja i značajan pad u prodaji.
Nesupeh je usledio i zbog konkurencije, ali i nedostatka maloprodajnog prostora.
S druge strane, mnogi pojedinci u ruralnim delovima, gde je posebno primećena ekspanzija ovih lanaca, nemaju pristup zdravim namirnicama i zavise od ponude u Dolarima kojima nedostaju sveži proizvodi.
Takođe, pojavile se su tužbe protiv tri prodavaca zbog prodaje isteklih lekova, neispravnih motornih ulja i nepoštovanja njujorškog zakona o čuvanju boca.
Evo zašto je još narušena reputacija ove industrije:
- Sprečili su da se otvaraju druge male radnje u regionima gde su oni. Monopol dakle.
S druge strane, problem je i što je to jedina ponuda, jer nemaju ni voće ni povrće, pa su kupci usmereni jedino na njih, što je probudilo i političare da se apeluje na zdravu ishranu.
- Ugrožavaju potrošače. Udruženja za zaštitu potrošača upozoravaju da potrošači imaju pravo da očekuju a su proizvodi na policama trgovina sigurni, sveži i pogodni za upotrebu.
- ulje nije upotrebljivo još od 1930. Naime, inspektori su otkrili da ulje koje prodaje lanac nije upotrebljivo za većinu motora koji su napravljeni posle 1930. godine. Bilo je tu i lekova kojima je istekao rok godinama pre.
Dolar dženeral, Dolar tri i Femili dolar moraće dosta toga da urade kako bi vratili dugove, promenili poslovnu praksu i uneli svežu hranu.
(Telegaf Biznis)