Putarina se neće plaćati na deonici Surčin-Obrenovac na Milošu Velikom

Najskuplja putarina i dalje će iznositi 420 dinara od Obrenovca do Preljine, odnosno obrnuto

Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić

Autoput "Miloš Veliki" biće od 18. decembra znatno pristupačniji vozačima, jer će se tada za saobraćaj otvoriti nova deonica Surčin-Obrenovac, a neće biti skuplji pošto neće biti novih naplatnih rampi. Najskuplja putarina i dalje će iznositi 420 dinara od Obrenovca do Preljine, odnosno obrnuto.

Nova deonica će povezati koridor 10 i 11, odnosno Vojvodinu sa zapadom zemlje i konačno smanjiti gužve uključenju i isključenju sa ove saobraćajnice sa beogradske strane.

Sa novom deonicom uštedeće se i vreme i novac. Neće se više čekati kod Obrenovca najmanje pola sata na ulaz i izlaz sa autoputa, a neće dodatno ni potrošiti novac pošto neće biti novih naplatnih rampi. I dalje će funkcionisati zatvoreni sistem naplate putarine sa 6 naplatnih stanica: čeonim u Obrenovcu i Preljini i bočnim na Ubu, u Lajkovcu, Ljigu i Takovu.

- Posle otvaranja ove deonice, naplata putarine će funkcionisati na isti način, odnosno u zatvorenom sistemu naplate putarine po pređenom kilometru, sa prvom čeonom naplatnom stanicom "Obrenovac". U toku je ubrzana izrada Planske dokumentacije za izgradnju priključka na autoput iz mesta Jakovo - kažu u "Putevima Srbije".

Podsetimo, putarina na autoputu "Miloš Veliki" od Obrenovca do Uba iznosi 110 dinara, od Obrenovca do Lajkovca 160 dinara, od Obrenovca do Ljiga 240 dinara, od Obrenovca do Takova 350 dinara i od Obrenovca do Preljine 420 dinara.

Beograd će još čvršće biti povezan sa autoputem "Miloš Veliki" kada se izgradi i deonica od Novog Beograda odnosno do Surčina. Početak izgradnje ove deonice očekuje se krajem sledeće godine.

- Dužina deonice je 7,9 kilometara, proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje Surčin. To je gradska zona, što je vrlo osetljivo. Ta deonica je vrlo specifična pošto će se raditi i pešačke i biciklističke staze, stroži su zahtevi po pitanju ekologije i slično. Očekujemo da izgradnja počne krajem sledeće godine - kažu u "Putevima Srbije".

Video: Crnogorci ne žele da plate putarinu kroz tunel Sozina

(Telegraf Biznis/Blic)