Ne smiruje se frka oko reklama u Švedskoj: Blogerku treći put opominju za seksualnu diskriminaciju
Njena kompanija Caia Cosmetics u svojim reklamama prikazuje žene na sporan način, smatra Ombudsman za oglašavanje
Švedska influenserka Bjanka Ingroso (Bianca Ingrosso) našla se usred skandala, nakon što je njenu kozmetičku kompaniju Caia Cosmetics - švedski Ombudsman za oglašavanje 3 puta optužio za prikazivanje seksističkih sadržaja u reklamama.
Uprkos tome, poznata blogerka odbija da se povuče ili izvini, jer smatra da nema razloga za to i da niko nema pravo da osuđuje to kako neke žene žele da predstave sebe.
Primedba švedskog Ombudsmana odnosi se na 2 sporne fotografije i reklamu s društvenih mreža.
Naime, reklama pokazuje ženu koja liže lizalicu i gleda u kameru, a u drugoj sceni žena pije mleko iz flaše, ali ono joj curi niz grlo i vrat.
Takođe, sve vreme gleda u kameru, dok u pozadini ide pesma "Give me that", koju peva muški izvođač.
Prema proceni Ombudsmana, ovakvo ponašanje žena u reklami nema nikakve veze sa samom šminkom koju reklamiraju, i one su "portretisane kao seksualni objekti" na način koji degradira sve žene. Reklama potencira seksualnu diskriminaciju - smatraju oni.
Ipak, Bjanka Ingroso se ne slaže sa tim i ne žali za snimljenom reklamom.
Kompanija se i zvanično oglasila, istaknuvši da "žene i muškarci imaju puno pravo da sebe predstave kako žele", kao i da je potpuno nelogično da Caia Cosmetics brani seksualnu diskriminaciju i zloupotrebu žena, kada je mahom čine pripadnice nežnijeg pola, bilo kao zaposlene ili kao mušterije.
Ispred Ombudsmana kažu da je svačija sloboda potpuno zaštićena ako osoba prikazuje sebe lično i iznosi svoje mišljenje, ali da mora da postoji regulativa kada je reč o reklamiranju.
Dodaju i da influenseri i blogeri, generalno, nemaju dovoljno znanja o tome šta je sopstveno mišljenje, iskazano kroz blog ili jutjub kanal, a šta je reklama.
(Telegraf Biznis/Teller Report)