Tinder uvećao profit 50 odsto: Sve više ljudi srodnu dušu traži preko interneta

U poslednjem kvartalu 2019. Tinder je imao 5.9 miliona pretplatnika

Foto: Unsplash

Tinder je moderna aplikacija za upoznavanje i pronalaženje partnera, odnosno za "onlajn dejting", a njihov slogan je: "Match. Chat. Date.".

Zvuči jednostavno, zar ne? Sudeći po finansijskom skoku ove kompanije, čini se da je ljudi obožavaju, rado i lako koriste, ali i da sve više ljudi ima problem da upozna srodnu dušu uživo.

U 2019. Tinder je ostvario profit od 1.2 milijarde dolara, što je za čak 43 odsto više nego 2018.

Ova aplikacija je među Top 3 najbolje kotirane, a druge dve su Google Play Store i Apple's App Store. Tinder je, inače ćerka-firma kompanije Match, koja se oglasila prošle godine i iznela ovaj podatak o zaradi.

Tinder zarađuje preko Plus i Gold pretplata koje, između ostalog, korisnicima pružaju neograničeno korišćenje opcije "swipe right" (lajkovanje), dok je dnevni limit za "obične članove" - 100 puta.

Foto: Pixabay.com

Ova aplikacija takođe generiše novac putem "in-app purchases" sistema, što znači da, zapravo, nije besplatna. Ovakve aplikacije nazivaju još i Freemium. Tokom poslednja 4 meseca 2019. - Tinder je imao 5.9 miliona pretplatnika.

Kompanija poseduje i druge sajtove za onlajn dejting, kao što su OKCupid, Plenty of Fish i Hinge, ali Tinder je najpopularniji i najprofitabilniji. Oni nastoje da privuku i zadrže što više korisnika, čineći platformu "sigurnim mestom" za upoznavanje.

Video: Svidela mu se devojka u vozu, pa je posred kabine organizovao romantičan dejt

(Telegraf Biznis/cnet.com)