Direktor Jute objasnio: Novac koji ste uplatili za putovanje, možda dobijete za godinu i po
Pribeglo se rešenju koje može da zaštiti i turističke agencije, i radnike ali i putnike, rekao je direktor Jute
Spremna je uredba, odnosno vrednosni vaučeri koji bi trebalo da pomognu u rešavanju problema uplaćenih aranžmana, jer je već dobar deo aranžmana prodat - rekao je Aleksandar Seničić, direktor Jute.
On je istakao da ne traže da država izdaje te vaučere, i da je pogrešna i upotreba tog termina.
- Pogrešno se ovih dana govori o tome, mi samo tražimo pravni okvir da ovo rešenje sprovedemo u delo, a ne da država uplaćuje novac - rekao je on gostujući na TV B92.
- Reč je o aranžmanima koji su uplaćeni, a agencije su uplatile taj novac svojim inostranim partnerima. Tog novca više nema - rekao je on.
Podsetio je da je dosta aranžmana prodato u frst minut ponudama, i taj novac je automatski uplaćen. Ističe i da su agencije u svetu u problemima i da partneri takođe ne mogu da vrate taj novac.
- Ukoliko neko ne može da iskoristi taj papir, taj vaučer, može da traži povraćaj novca posle 1. januara, agencija će morati da mu vrati novac u roku od 14 dana - rekao je Seničić.
Dodao je da veruje da će agencije ukoliko budu mogle i ranije vraćati novac, pre 31. 12. kada je određen rok. Seničić je na pitanje da li su agencije zadovoljne, rekao da i nisu jer je ovo iznuđeno rešenje.
- Kada bi agencije propale ne bi došlo do vraćanja - navodi on.
Najavio je i novu polisu osiguranja od oktobra.
- Ako ste uplatili aranžman u predsezoni kada su aranžmani jeftiniji, možete dobiti vaučer za isti period sledeće godine. U iznosu u kom ste zaključili ugovor neće biti izmena. Dakle, ako ste uplatili 2.000 evra, trebalo bi da dobijete vaučer u toj vrednosti - objasnio je on.
(Telegraf Biznis)