Povratak na Telegraf.rs
Info
IT Biz
Agro
Karijera
Nekretnine
Novčanik
Beograd na vodi
Bizcast
Green Energy
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Markets
by TradingView
Tema: Agencije
Vraćaju li turističke agencije novac usled smrtnog slučaja u porodici? Nekada da, nekada ne
1
18
"Cena apartmana je 70 evra, a agencija ga izdaje za duplo": Ko je "kriv" za lošiju sezonu od očekivane?
2
8
Agencijama se nameće "kazeni" porez jer organizuju putovanja u ofšor destinacije
0
2
Yuta i Er Srbija priznale: Doplata za gorivo od 30 evra pred odmore
0
5
Agencije doprinose paprenim cenama? "U ugovoru 1.500, a prodaju za 2.000€ po kvadratu"
1
4
Goran o biznisu koji je stao preko noći: Ima li posla za čistačice, da li su cene iste?
2
11
Pitanje je vremena kada će na tržište Srbije ući igrači poput Bolta, Ubera ili čak Amazona
1
4
"Decu imamo i mi, ali naše tržište ne postoji": Otvoreno pismo turističkih vodiča, koji su na cedilu
0
0
U jeku korone, agencije Srbima nude spektakularni doček Nove godine u Beču, a hoteli zatvoreni
19
3
Video
Sve iz rubrike Video
Za turističke agencije dve nove kategorije licence: Traži se određeni broj putnika i 50.000 evra
0
1
Novi paket pomoći za turizam: Subvencije za deo premije, naše agencije mogu da nastave s radom
0
1
Stižu polise za turističke agencije ove nedelje: Obnavljaju i licence za rad
0
0
Ljajić: Više je optimizma nego pre nekoliko dana, sve smo bliže rešenju za licence agencija
0
0
Tri puta je gore nego tokom svetske krize: Turizam zabeležio gubitak od 320 milijardi dolara
0
0
Hotel sa 5 zvezdica u Turskoj ili šupa na Jadranu: Da li naši putnici zaista imaju izbor?
6
4
Slovenačke agencije uvele poslovnu novinu: Privlače turiste oznakom "Green & Safe"
2
0
Otkazuju se sva putovanja do 31. maja
41
117
Ljajić objasnio: Šta ako sada bankrotira turistička agencija kod koje ste uplatili aranžman?
2
6
Direktor Jute objasnio: Novac koji ste uplatili za putovanje, možda dobijete za godinu i po
1
2
Ovo je kriza koja se ne propušta: Brendovi imaju šansu veka
0
7
Oglašavanje u doba korone: Velika šansa za brendove u promeni navika potrošača
0
0