Šta rade naše turističke agencije, ima li bankrota u Srbiji i da li domaći gosti mogu da pokriju BG
Počinje nova kampanja za Beograd
Polisa osiguranja pokriva sve troškove do proglašenja bolesti Covid 19, odnosno do te dijagnoze, podsetio je direktor Jute Aleksandar Seničić.
On je naveo da se o tome pisalo prethodnih dana, a mi vas podsećamo da smo prvi detaljno objasnili o čemu se tačno radi.
- O trošku države kasnije evenutalno može da se pokrije karantnin. Nećemo ostaviti nikoga naravno ko je životno ugrožen bez lečenja - naveo je gostujući na TV Pink .
S jedne strane privredna cela grana, a i način života postali su ugroženi, ističe Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda-
- U ovakvim pandemijama, svako gleda da završi svoj posao. Što se tiče nas ovde, u turizmu, najveći devizni priliv je ostvarivao Beograd. I biće situacija specifična - navodi on i ističe da nije realno da će domaći turisti nadoknaditi godinu i sve ono što se gubi u turizmu.
Podsetio je da naša prestonica nema sezonu, niti more, ali može da šalje poruke i vrši promociju da ostajemo poželjna destinacija.
On je u tom smislu najavio i novu kampanju koja će nositi važnu poruku "bezbedan Beograd".
Seničić je dodao da nema situacije sada u kojoj turističke agencije ne mogu da posluju ili su bankrotirale, i da su počele polako sve da rade.
(Telegraf Biznis)