Najkiju je prioritet direktna prodaja: Menja strategiju, prete otkazi
"Želimo da stvorimo jasno i povezano digitalno tržište"
"Nike Inc" je u petak, 26. juna, upozorio na smanjenje radnih mesta, jer najveći svetski proizvođač obuće pojačava napore da kupcima direktno proda robu, putem svojih onlajn i maloprodajnih kanala.
Planirana otpuštanja su usledila nakon što je kompanija u četvrtak, 25. juna 2020, prijavila kvartalni neto gubitak u iznosu od 790 miliona dolara, budući da je Najki veleprodaja obustavila poslovanje, a zatvarane su i radnje širom sveta.
Iako je onlajn prodaja bustovana tokom karantina, ovom gigantu to nije dovoljno. Najkijeve deonice su pale za 6 odsto, juče ujutru.
"Preusmeravamo resurse i stvaramo kapacitete da ponovo ulažemo u naše najveće potencijalne oblasti, i predviđamo da će naše preusmeravanje verovatno rezultirati neto gubitkom radnih mesta", piše u saopštenju kompanije.
Ipak, kako navode, ova odluka nema veze sa smanjenjem troškova, jer će se svaka ušteda ponovo uložiti u prioritetne sektore kompanije. Još uvek se ne zna koliko će radnih mesta biti smanjeno, niti na koga će posebno uticati, ali je poznato da Najki želi da stvori "jasno i povezano digitalno tržište".
(Telegraf Biznis)