Audi na udaru zbog nove reklame: "Iskreno se izvinjavamo zbog ove fotografije"
Tviter se usijao od komentara, a evo i zašto...
Nemačka kompanija Audi je, prema oceni javnosti, napravila veliki kiks prilikom kreiranja nove reklame za model Audi RS 4, zbog kojeg je morala da se zvanično izvini.
Naime, u reklami je prikazana devojčica kako jede bananu ispred premium automobila, a kompanija je kasnije rekla kako su svesni da fotografija možda nije primerena i da je neće koristiti ubuduće.
Oglasili su se i tviteraši, a jedan od njih je, između ostalog, napisao sledeće: "Divno kako prikazujete da vaš automobil može lagano da ubije dete. Ne može čak ni da se vidi iz kola".
"Čujemo vaš apel, ali da raščistimo: mi brinemo za decu. Iskreno se izvinjavamo zbog ove fotografije, koju nećemo više koristiti u budućnosti", istakla je kompanija iz Bavarske.
Još njih je na društvenim mrežama komentarisalo pozu deteta, i to da vozač ne može da vidi dete koje stoji ispred kola ovako kao u reklami, a neki su se osvrnuli i na sam scenario u kojem devojčica jede bananu, koja je popularizovana kao falusni simbol.
Sve u svemu, Audi se nije "proslavio" sa ovom idejom, kao ni sa sloganom koji prati spornu fotografiju, a koji u prevodu na srpski kaže: "Neka vam srce kuca brže - u svakom pogledu".
Slogan je naročito diskutabilan s obzirom na činjenicu da kompanija model RS 4 promoviše kao porodični auto. To je, uostalom, bio njihov glavni argument kada su odgovarali na pitanje otkud devojčica u reklami.
Napišite nam u komentarima šta vi mislite o ovoj reklami i fotografiji.
(Telegraf Biznis)