Sećate se Tomasa Kuka koji je neslavno propao? Posle bankrota i silnih otkaza, oživeo je

Britanska kompanija je prošle godine ostavila 600.000 putnika širom sveta "na cedilu", a mnogi zaposleni su saznali za otkaz putem društvenih mreža

Britanci leti najviše posećuju Grčku, Italiju i Tursku / Foto: Shutterstock

Britanski "Tomas Kuk" počeo je da posluje kao internet turistička kompanija koju podržavaju kineski vlasnici, nakon što je prošle godine zbog nagomilanih dugova morao da proglasi bankrot.

"Fosun Tourism" je u novembru 2019, otprilike dva meseca od proglašenja bankrota, kupio brend i internet imovinu "Tomas Kuk", a juče je objavljeno da je plan oživljavanja poznate turističke grupe vezan samo za digital.

Podsećamo, "Tomas Kuk" je pre godinu dana ostavio "na cedilu" oko 600.000 putnika iz celog sveta, a zaposleni su mahom saznali da su otpušteni - preko društvenih mreža.

Britanski gigant je osnovan davne 1841. godine i bio je najstarija turisticka agencija na svetu sve do prošlog septembra, kada je prestao sa radom. 

Nova politika poslovanja vezana je samo za "sigurne destinacije" za odmor, kao što su Grčka, Italija, Turska, budući da ove zemlje Britanci najviše posećuju. "Tomas Kuk" možda nije iskusio korona brodolom, jer je bankrotirao pola godine pre krize, ali pokretanje poslovanja usred pandemije donosi nove izazove.

"Fosun Tourism", ipak, gleda na duži rok, ističe izvršni direktor "Tomasa Kuka" za Veliku Britaniju, Alan Frenč, i dodaje: "Naše novo poslovanje kombinovaće fantastičnu uslugu za korisnike sa sedištem u VB i ažurirani model poslovanja s Atolovim osiguranjem i potporom organizacije vredne više milijardi dolara".

Atol je britanski program osiguranja putnika u slučaju propasti turističke agencije. Iz kineske grupe naglašavaju da će ponovno oživljavanje čuvenog britanskog diva podstaći rast brenda u Kini.

Video: Jedini avion u kojem možete da sedite u biznis klasi svaki dan, bez testa na koronu

(Telegraf Biznis)