Inspiraciju za nove kopačke, Puma je pronašla u poznatoj hrvatskoj firmi
Iz "Rimac Automobila", međutim, ne žele da dižu pompu oko ove "saradnje", ali ne kriju da su ih kontaktirali iz Pume
Francuski reprezentativac Antoan Grizman juče je nastupio na stadionu Maksimir (Zagreb) u novim Puma kopačkama, a inspiraciju za novu sportsku opremu ta kompanija je pronašla u hrvatskoj firmi "Rimac Automobili".
Očigledno je reč o "PR-u" Pume i o marketinškoj "simbiozi" ove dve jake kompanije, piše Poslovni dvenik. Ipak, mediji su preneli da je Mate Rimac, zajedno sa svojim timom, učestvovao u dizajnu i kreiranju novog modela "Ultra SL", što nije istina.
- Kompletan posao Puma je uradila sama, oni su u našoj firmi samo pronašli "inspiraciju", njihov je dizajn, njihova je cijela "filozofija". Iz Pume su nas kontaktirali, kako bi i trebalo da bude, nisu od nas "pozajmili" tehnologiju ili bilo što drugo. Što se tiče naše firme, mi od toga ne želimo da pravimo pompu i neku veliku priču - kaže Marta Longin, zadužena za marketing i komunikacije u "Rimac automobilima".
(Telegraf Biznis)