Kondomi se kupuju više nego ikad: Partneri se ponovo zbližavaju nakon ublaženih restrikcija

"Durex" beleži skok prodaje od 10 odsto

Foto: Unsplash

Krajem marta smo pisali o tome da su proizvođači kondoma u većem delu sveta vrlo brzo počeli da osećaju posledice pandemije. Problem, međutim, nije bila smanjena potražnja, već zaustavljena proizvodnja.

Kako su tada rekli iz kompanije "Karex Berhad", čiji je glavni partner "Durex" - "nestašica kondoma biće osetna svuda u svetu". Pre svega, zato što su ljudi bili dosta intimniji u karantinu, nego van njega.

Sada kada je nacionalnoj blokadi zbog korone u Velikoj Britaniji došao kraj, podstaknuta je prodaja kondoma kompanije "Durex". Primetan je skok od 10 odsto tokom letnjih meseci, kada su se ljudi malo više opustili nakon napetih početaka pandemije kovid-19.

U proleće je, podsećamo, došlo do blažeg pada u prodaji, zbog "samaca" koji su sedeli kod kuće bez partnera, a nisu mogli da potraže "zabavu" negde napolju. Upotreba kondoma je tada opala i zato što je ovaj vid zaštite manje popularan kod osoba koje su u dugim vezama.

Video: Veza na poslu koja ne mora da bude opasna po vas... Naprotiv!

(Telegraf Biznis)