Novi trik kladionica u Srbiji: Promenili biznis model, atraktivne pevačice su jače od kvota

Angažovanje poznatih ličnosti, kao što su sportske i estradne zvezde u našim reklamama za klađenje postala je učestala praksa

Printskrin: Youtube/Meridian Sport TV

Još donedavno su se vlasnici kladionica u Srbiji brinuli kako će poslovati u budućnosti zbog novog zakona koji je predvideo veću zaštitu građana od velike izloženosti ovoj vrsti zabave, a danas već brinu novi brigu - kako animirati mušterije i biti drugačiji. Primetno je, i ovde je prenet trend iz sveta, a to je da se u reklamne svrhe angažuju poznate ličnosti.

Nije to ništa slučajno. Smatra se da reklame u kojima učestvuju poznate, popularne i dopadljive ličnosti utiču na krajnju odluku potrošača. Tako se kladionice na našem tržištu utrkuju koju će pre reklamu lansirati, sa manje više istom porukom. I dok su nekada bili dominatni sportisti, na reklamama koji se plasiraju na televizijama ovih dana ne možete da preskočite pevačice sa naše estrade.

Meridian je, kako sami kažu, napravo "pravi zemljotres i spektakl kakav do sada nije viđen na Balkanu". Likove u novoj reklami su tumačili fudbalski stručnjak Nenad Lalatović, pevačica Milica Todorović, MMA borac Vaso Bakočević i Sandra Prodanović, poznatija kao Sandra Afrika.

Foto: Milan Drinčić

U drugoj njihovoj reklami koja se vrti predstavljen je drugi deo Žene od sultana, koju tumači pevačica Tijana Milentijeć. Pored nje, u istoj reklami angažovani su i popularni MMA borac Čedo TDI Pantić, i mlada pevačica Ivana Cvikić.

Printskrin: Youtube/Meridian Sport TV

Maxbet nudi bonus, i to ne jedan, nego tri, što ilustruju atraktivne čalnice grupe Hurricane.

Printskrin: Youtube/Meridian Sport TV

Soccerbet vas savetuje kako dužinom tiketa da stignete do novog automobila, a pevačica Jelena Kareluša objašnjava "pravila igre".

Ipak, pitanje je koliko će ovakav koncept reklame da traje i da li je ovaj biznis model održiv. Naime, u svetu pooštravaju pravila za kladionice odnosno prisustvo zvezda u reklamama. Očekuje se da će angažovanje poznatih ličnosti, kao što su sportske i rijaliti zvezde, u reklamama za klađenje i kockanje biti zabranjeno, u skladu sa novim pravilima koja imaju za cilj da odvrate mlađe od 18 godina od ove vrste zabave.

Počeli su od Velike Britanije. Dakle, bez obzira na to da li se dopada punoletnim osobama, reklama će biti uklonjena ako privuče pažnju dece.

Video: Kralj Instagrama se kladio protiv Konora, pa bacio milion dolara za 40 sekundi

(V.B.)