Tržni centri u Srbiji prepuni na Crni petak: Neverovatni redovi ispred poznatih radnji usred korone

Danas se obeležava "Dan šopingholičara", kada gotovo svaka kompanija obezbeđuje popuste. Ipak, na snazi su i dalje mere u borbi protiv pandemije kovida-19, ali to nije sprečilo naše sugrađane da pohrle u prodavnice

U jeku korona virusa, dok se u Srbiji beleži rekordan broj zaraženih, domaći tržni centri su puni na ovaj Crni petak.

Gotovo kao i prošle godine, nepregledni redovi su počeli da se stvaraju još od jutarnjih sati. Najhrabriji su, očigledno mlađi, pa ih čekanje pod maskom ne sprečava da budu strpljivi dok ne dođu do robe na koju su se nameračili.

Apelujemo da poštujete mere, držite distancu i vodite računa o zdravlju. Prilike za šoping biće i u narednim danima ili nedeljama. Sada čuvajte sebe i svoje porodice. 

Video: Redovi i redovi: Puni tržni centri u Beogradu za Crni petak

"Ludilo" koje prati tzv. Black Friday počelo je nekoliko dana unazad, kroz razne reklame na televizijama i društvenim mrežama, a slika koju danas gledamo iz šoping molova, možda, nije ono čemu smo se nadali.

Naime, rastući broj zaraženih kovidom-19 u našoj zemlji nije sprečio brojne posetioce da dele metar kvadratni sa još nekim, te da stoje u redu satima kako bi pazarili u svetskim modnim radnjama.

Ranijih godina, situacija u SAD je bila još alarmantnija, budući da su prodavci označavali vreme ulaska u radnju, kada bi "stampedo" kupaca uleteo i mahnito grabio snižene artikle. Ipak, tada nije bilo korone.

Ovako je to izgledalo danas popodne u jednom beogradskom tržnom centru, čiji parking je skroz popunjen na današnji dan.

Anketa je pokazala da se u Americi oko 57% ljudi oseća anksiozno zbog kupovine uoči praznika i usred pandemije. Samo dva meseca ranije, manji broj je osećao anksioznost - 51 procenat.

Mnogi prodavci godinama unazad sve slabije pridaju značaj ovom danu, a posebno sada, kada ga neke kompanije čak i bojkotuju. Preporuke su da se ovih dana više kupuje onlajn ili da se, barem, izbegavaju ovako "kritični" datumi.

S druge strane, dugi redovi ispred prodavnica pomalo začuđuju, budući da su popusti počeli nedeljama unazad (kako bi brendovi što pre vratili izgubljeni profit usled krize), i nisu bili mnogo manji u odnose na ove za Crni petak.

Takođe, na snazi je i dalje mera da svaki kupac obavezno nosi zaštitnu masku i drži distancu od najmanje dva metra, od drugog kupca ili prodavca.

Video: Kon o Crnom petku: Onaj ko je to organizovao, direktno je odgovoran

(Telegraf Biznis)