Kampanja podrške zdravstvenim radnicima "Hvala vam, doktori" dobitnik svetske EPICA nagrade
Svojim delovanjem, EPICA nagrađuje izvanrednu kreativnost agencija
Kampanja podrške zdravstvenim radnicima “Hvala vam, doktori”, u realizaciji agencija McCann Beograd i UM Beograd, osvojila je zlatnu EPICA nagradu na specijalnoj online dodeli prestižnih svetskih priznanja.
U konkurenciji od čak 1.980 prijava iz 59 zemalja, dobitnika je odlučivao stručni žiri sačinjen od urednika i novinara najuticajnijih svetskih medija u oblasti oglašavanja.
Kampanja „Hvala vam, doktori“ osvojila je zlato u kategoriji COVID-19 Communications. Realizovana je u saradnji sa listom Nedeljnik, za koji su kreirane specijalne naslovne strane posvećene neprekidnoj borbi „istinskih superheroja današnjice“, zdravstvenih radnika, sa pandemijom koronavirusa.
- Ovu nagradu posvećujemo upravo njima, kao zapis u vremenu za njihove nadljudske napore. Zahvaljujemo se ljudima širom sveta koji su kampanju podelili na svojim ličnim profilima, kao i članovima žirija EPICA festivala koji su u našoj priči prepoznali univerzalnu istinu. Čestitam svim članovima tima, našim partnerskim agencijama, kao i magazinu Nedeljnik - izjavila je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka, McCann Beograd.
EPICA nagrade za kampanju „Hvala vam, doktori“ usledile su nakon nedavno dodeljenih BalCannes, Kaktus i ACT Responsible priznanja.
- Drago nam je da se ova kampanja izdvojila svojom jakom emotivnom porukom i da nastavlja da niže nagrade na prestižnim smotrama kreativnosti i advertajzinga. Bilo je veliko zadovoljstvo priključiti se kampanji i pozvati naše medijske partnere da pomognu da poruka velike zahvalnosti stigne do doktora i medicinskog osoblja širom regiona, i to na mestima gde će ih oni sigurno primetiti - u blizini COVID bolnica. Hvala kolegama, hvala medijskim partnerima i najveće hvala našim pravim herojima - doktorima, poručila je Branislava Cagronov, Regionalna direktorka UM.
Svojim delovanjem, EPICA nagrađuje izvanrednu kreativnost agencija, konsultantskih kuća, PR, marketinških ili tehnoloških kompanija, produkcijskih kuća, dizajnerskih studija i pojedinačnih umetnika, promovišući je van njihovih nacionalnih granica.
(Telegraf Biznis)