Hoteli počeli da reklamiraju i vazduh: Ne hvale se all-inclusive ponudom, već ventilacionim sistemom
Otkako je nastupila pandemija virusa korona, prečišćavanje vazduha postalo je imperativ u svim uslužnim objektima, ako žele da privuku goste i održe poslovanje
Novi trend među hotelijerima je "reklamiranje" čistog vazduha, tačnije, lanac hotela i odmarališta, "The Leela Palaces", počeo je sa promocijom koju prati poruka Udahnite sreću dok odsedate u palati, sa "Breathe" - našim novim sistemom za prečišćavanje vazduha.
Enterijer, bogata "all-inclusive" ponuda, bazeni, spa centri, vrhunska usluga, tehnologija, moderne sobe i tome slično - trenutno su u drugom planu. U 2021. i dalje je najvažnije gde boravite - koliko je taj prostor čist i bezbedan.
Dok su delimične blokade i dalje na snazi, a ljudi željni putovanja, hotelijeri traže nove načine da privuku goste i održe poslovanje, pa tako sada nude specijalnu ponudu: vazduh koji je bez virusa, tj. koji je prečišćen.
Tu su svoje mesto našle HEPA vazdušne filtracije, kao i plazma sistemi prečišćavanja, jer je "čist vazduh" nešto što ljudi sada očekuju, slobodno možemo reći da je postao luksuz.
U hotelima su, svakako, sve vreme obavezni protokoli dezinfekcije, mada je sada poenta biti najbolji u tome - primeniti izvanredne sisteme, iako nije 100% dokazano koliko dobro pročišćen vazduh pomaže u eliminisanju virusa.
Iz Američkog udruženja inžinjera za grejanje, hlađenje i klimu kažu da je, u odnosu na razne tehnologije čišćenja ili dezinfekcije vazduha, bipolarna jonizacija najmanje istraživana, tačnije, ima manje dokumentovanih dosadašnjih rezultata u pogledu čišćenja.
Ipak, hoteli će možda morati malo više da se potrude u nastojanju da namame klijente. Mnogi će nastaviti da putuju, kao pre, tek kada vakcinacija postane masovna.
(Telegraf Biznis)