Potvrđeno pisanje Telegraf Biznisa: HOME PLUS zvanično u stečaju
Odlukom Privrednog suda u Beogradu, Home plus je u stečaju od 31.12.2020.
Kao što je Telegraf Biznis prvi pisao, trgovinski lanac HOME PLUS je bankrotirao, a sada je zvanično potvrđeno da je otišao u stečaj.
Home plus je od 31.12.2020. godine, rešenjem Privrednog suda u Beogradu, zvanično u stečaju.
Kako je za naš portal rekao Marko Dragić, pravni savetnik pri Nacionalnoj organizaciji potrošača (NOPS), ovo za potrošače može da znači da će malo teže doći do svog novca.
- Najviše iz razloga što se prvo isplaćuju troškovi postupka, pa ona najveći poverioci, i tek na kraju dolaze potrošači, ukoliko ostane novca za isplatu. Ali sva novčana potraživanja se isplaćuju se pri okončanju postupka - navodi nam Dragić.
Udruženje potrošača je i pozvalo na svom sajtu potrošače koji imaju potraživanja od ovog trgovca, u smislu da su platili proizvod a da isti nije isporučen, da je reklamacija sa zahtevom za povrat novca pozitivno rešena a da potrošač nije dobio novac, da podnesu prijavu potraživanja sa svim prilozima Privrednom sudu u Beogradu – Stečajnom sudiji u prekluzivnom roku od 120 dana od dana pokretanja stečajnom postupka.
Vi možete da se obratite Nacionalnoj organizaciji potrošača na brojeve telefefona:
Za Beograd: 0114046300
Za Vojvodinu: 0216313600
Podsetimo, kompanija Home plus, koja prodaje kućne potrepštine, bankrotirala je i zatvorila lokale u svim tržnim centrima u Beogradu, a kako saznajemo, u blokadi su tačno 55 miliona dinara.
Radnici više nisu na radnim mestima, a na cedilu su ostali i potrošači koji su poručili robu, platili je, ali je nisu i dobili.
Nažalost, to nije jedina kompanija koja je po ovom principu ostavila mnogobrojne kupce i radnike na cedilu. Prema našim saznanjima, mnogi su davali čekove za robu, a jedna naša sugrađanka "pustila" je dva čeka, međutim, ni robu ni novac ni objašnjenje nije dobila. I nije jedina.
Proveravali smo, šta možete kao kupac prvo da uradite, a o tome opširnije u našoj posebnoj vesti.
(V.B.)