Ovo su 4 ključna razloga za uspeh Netflix-a: U jednome se razlikuje od svih rivala
Kompanija sada ima više od 200 miliona pretplatnika, što je više od 30% u odnosu na 2019. godinu
Od proleća 2020. striming servis za gledanje serija i filmova, Netflix, rapidno je napredovao, jer su mere uvedene zbog korone nalagale pretežno ostajanje kod kuće.
Kompanija je prošle nedelje objavila rezultate za celu godinu, sa svojim investitorima, i planove za 2022. Evo šta možemo da naučimo od uspeha Netflixa.
Netflix zarađuje mnogo
Kompanija sada ima više od 200 miliona pretplatnika, što je više od 30% u odnosu na 2019. Prošle godine se pretplatilo oko 37 miliona novih ljudi, uključujući 8,5 miliona samo u poslednja tri meseca. Takođe, većem profitu je doprineo rast cena u SAD, Velikoj Britaniji i ostalim zemljama.
To se desilo u poslednjem kvartalu 2020, i donelo Netflixu uvećanje za 24%, odnosno skok na 6,6 milijardi dolara, dok je profit dostigao 542 miliona dolara. Kompanija je za godinu dana prijavila skoro 25 milijardi dolara prihoda i gotovo 2,8 milijardi dolara profita.
Otkrivanje rezultata je pomoglo da akcije kompanije u utorak porastu za više od 9%.
Ruše se nacionalne barijere
Više od 80% novih registracija prošle godine došlo je izvan SAD i Kanade, a Evropa je računala na najviše novih članova. Serije Netflix-a sve više ruše nacionalne barijere.
Na primer, Netflix je rekao da je serija "Lupin", na francuskom jeziku, o gospodinu-provalniku, dostigla prvo mesto u Brazilu, Argentini, Nemačkoj, Italiji, Španiji, dok je zauzela drugo mesto na TOP 10 listi u SAD. Očekuje se da će 70 miliona domaćinstava gledati seriju u prvih 28 dana.
Možda bude nova sezona serije "Bridgerton"
Uspeh "Lupin"-a i drugih naslova kao što su "Bridgerton", "Tiger King" i "Money Heist", pokazatelji su u kojoj je meri Netflix, koji se nekada oslanjao na filmove i serije drugih kompanija, postao sila u svetu filma i televizije.
Kompanija, koja je pokrenula striming 2007. godine, ima više od 500 naslova u postprodukciji ili u pripremi za lansiranje, i rekla je da planira da objavljuje najmanje jedan originalni film svake nedelje tokom 2021. godine.
Jednim okom motre na konkurenciju
Netflix-ova strategija da zadrži vodeću ulogu je nov materijal, jer kompanije kao što su Disney, Viacom, HBO, ulažu više napora u striming ponudu.
"Veliki rast u striming zabavi doveo je do toga da se rivali takmiče s nama na nove načine. To je razlog zašto smo se kretali tako brzo, fokusirano na originalne naslove prilagođene svetu i svim nacijama", piše u belešci za investitore.
Ključna razlika su originalni, novi naslovi.
(Telegraf Biznis)