Šiseido se oslobađa svojih povoljnih brendova: Novi dogovor vredan je 1,5 milijardi dolara

Šiseido ima plan da se ubuduće fokusira samo na svoj istoimeni premijum brend, kao i na "NARS Cosmetics" i "Bare Escentuals"

Foto: Shutterstock

Japanska kompanija iz industrije lepote, Šiseido (Shiseido), planira da proda svoj biznis za ličnu negu, koji uključuje i proizvode za negu kose i negu kože po povoljnijim cenama, privatnoj kompaniji "CVC Capital Partners".

Govori se o 160 milijardi jena (1,5 milijardi američkih dolara), a kompanija je, inače, poznata po visokim cenama svojih proizvoda. Jedinica za ličnu negu u okviru Šiseida podrazumeva brendove kao što su Senka (sredstvo za umivanje) i šampon Tsubaki.

Prema ovom dogovoru, imovina će u julu biti preneta na novu kompaniju. Privatni kapitalni fond "CVC Asia V" steći će 65% udela, a Šiseido će imati 35% udela.

- Vidimo značajan potencijal za rast, kroz dalje investiranje u zaposlene, brendove i istraživanje i razvoj, kao i podsticanjem digitalizacije i ubrzavanjem širenja u inostranstvu - rekao je Jukinori Sugijama iz "CVC Japan".

Osnovan u Tokiju 1872. godine, Šiseido je fokusiran na svoje premijum brendove kao što su NARS Cosmetics, Bare Escentuals i istoimena linija Shiseido. Kao deo ove strategije, kompanija planira da napusti sporedne poslove do kraja 2021. godine.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)