Gde Nemci idu kada krenu u supermarket?
Na prvoj poziciji je trgovinski lanac Rewe
Istraživanje koje je sprovela firma "Splendid Research" pokazuje da nisu samo naši ljudi zainteresovani za kupovinu u Lidlu, već je ovaj lanac zauzeo visoko 2. mesto po popularnosti, na nivou cele Nemačke.
Na prvom mestu je lanac Rewe, glavni brend grupacije "Rewe Group". Posluje od 1927. godine, a danas zapošljava više od 300.000 ljudi. Potom slede Lidl, Edeka, Kaufland, Aldi Süd. Aldi Nord, Netto, Penny, Real, Norma.
Rewe je "odneo" 69,5 bodova od maksimalnih 100 bodova. Prema pomenutom istraživanju, imidž marke sastoji se od deset različitih stavki, a ispitanici Rewe visoko rangiraju najpre zbog kvaliteta, kontinuiranog razvoja i atraktivnosti.
Prošle godine pobedu su odneli Lidl, pa Edeka, sa 68,7 bodova, odnosno 65,9 bodova.
Lidl širom Evrope i SAD ima više od 12.000 radnji, takođe zapošljava više od 300.000 radnika, a ustanovljen je 1973. godine. Edeka Group je, s druge strane, najveća nemačka korporacija iz domena supermarketa. Osnovana je u Berlinu davne 1898. godine.
(Telegraf Biznis)