Ovo piće im je "kec u rukavu": Šta to znači za čuvenu, originalnu Coca-Colu?

Coke Zero Sugar nastavlja da podseća na prvobitno osmišljenu verziju, ali je bez šećera, što udovoljava zahtevne standarde potrošača koji vode računa o ishrani i zdravlju

Foto: Shutterstock

Kompanija Coca-Cola namerava da u narednim godinama poveća svoju prodaju, a glavni izvor prihoda biće istoimeno piće, ali bez šećera, odnosno Coke Zero Sugar.

- Zapravo, najbolji pokretač rasta u 2021, a verovatno i nadalje, verovatno će biti Coke Zero Sugar - rekao je izvršni direktor kompanije, Džejms Kvinsi, prenosi CNBC.

Aktuelno piće je lansirano širom SAD 2017. godine, kao unapređena verzija Coke Zero, koja je tada postojala punih 12 godina. Coke Zero Sugar treba više da podseća na tradicionalnu verziju, onu najpoznatiju.

Ipak, treba i dalje da privlači potrošače koji ne žele šećer u svojoj ishrani. Proizvod se kompaniji vrlo isplatio, i podstakao rast prodaje čak i tokom pandemije.

Zanimljivo je zapažanje Kvinsija: "Coke Zero Sugar je rastao tokom 2020, kroz kovid".

Čelnik vodeće svetske kompanije za proizvodnju napitaka raznih vrsta, takođe je pomenuo "Topo Chico" i specijalnu "AHA" vodu, kao nove proizvode koji dobro posluju u prvim danima njihovog lansiranja.

Akcije kompanije Coca-Cola su, inače, pale 16% tokom poslednjih 12 meseci, što znači da joj je tržišna vrednost sada oko 215 milijardi dolara.

Video: Čokoladna krofna ide u zaborav: Oko 110 evra vam treba da doživite zlaćanu eksploziju u ustima

(Telegraf Biznis)